Огоренко, В.В. and Тимофєєв, Р.М. and Шорніков, А.В. (2022) Нові підходи до опанування практичних навичок з дисципліни «Психіатрія»: клінічно орієнтоване командне змагання. In: V Міжнародна конференція «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід»: Матеріали. Електронне видання. Журфонд, Дніпро, pp. 69-71. ISBN 978-966-934-369-7
Text
_- -sbornik-osen-2022-v_pechat_P. 69-71.pdf Download (1MB) |
Abstract
Вища освіта в Україні постійно модифікується та вдосконалюється, відповідно до вимог сучасності. Всі зміни спрямовані на оптимізацію процесу викладання дисциплін та приведення їх у відповідність до запитів здобувачів освіти та основних стейкхолдерів. Стосовно медичної освіти стейкхолдери в більшій мірі зацікавлені результатами освіти, а саме досягненням 3 рівня навчання – здатності застосовувати знання на практиці [1]. Проте сучасний розвиток інформаційного суспільства, який впливає на збільшення елементів «кліпового мислення» у здобувачів освіти [2], ставить перед викладацьким складом закладів вищої освіти нові завдання по вдосконаленню методик викладання клінічних дисциплін. Для покращення якості навчання здобувачів освіти з дисципліни «психіатрія» на післядипломному етапі навчання (інтернатурі) за засадах симуляційної освіти ми розробили і впровадили нову форму проведення клінічних занять – клінічно орієнтоване командне змагання.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Psychiatry Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 14 Dec 2022 11:06 |
Last Modified: | 02 Jan 2023 12:41 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8003 |
Actions (login required)
View Item |