Ханюков, О.О. and Смольянова, О.В. (2022) Перешкоди ефективного проведення дистанційного навчання студентів-медиків під час війни в Україні. In: V Міжнародна конференція «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід»: Матеріали. Електронне видання. Журфонд, Дніпро, pp. 102-104.
Text
_- -sbornik-osen-2022-v_pechat_P. 102-104.pdf Download (1MB) |
Abstract
Війна – це завжди катастрофа, яка залучає усі сфери життя, не залишаючи осторонь і систему охорони здоров’я [1]. Проте стабільне функціонування медичної галузі в умовах військових конфліктів є вкрай важливим, адже окрім завдань мирного часу, вона має долати додаткові, що виникають як прямі та непрямі наслідки бойових дій [2]. Не виключенням стала і військова агресія з боку Російської Федерації в Україні, яка спричинила руйнування медичних закладів, зменшення кількості медичних працівників та порушила налагоджену роботу системи охорони здоров’я [1], [3], [4], [5]. В таких умовах продовження освітньої діяльності закладів вищої медичної освіти (ЗВМО) є однією з необхідних передумов стабільного функціонування медичної галузі як під час війни, так і після її закінчення. Завдячуючи епідемії COVID-19, ЗВМО на початку збройного конфлікту вже мали налагоджений механізм організації занять у дистанційному форматі. Проте активні бойові дії на території України спричинили виникнення додаткових перешкод для його ефективного проведення [6]. Мета. Висвітлити проблеми, які були виявленні під час дистанційного навчання студентів-медиків в умовах війни в Україні.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2) |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 14 Dec 2022 13:54 |
Last Modified: | 14 Dec 2022 13:54 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8005 |
Actions (login required)
View Item |