Маврутенков, В.В. and Литвин, К.Ю. and Ревенко, Г.О. (2022) Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання. Медична освіта = Medical Education, № 1. pp. 38-42. ISSN 1681-2751 (print), 2414-5998 (online)
Text
med_osvita/article/view/12939 Download (46kB) |
|
Text
12939-Текст статті-44228-1-10-20220530.pdf Download (170kB) |
Abstract
Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) прискорила рух до телемедицини і надала можливості медичним школам підготувати студентів для участі в онлайн-освіті та сформувати компетенції для цього переходу. Мета дослідження – підвищити якість засвоєння практичних навичок студентами з діагностики й терапії інфекційних хвороб та дитячих інфекцій і комунікації з пацієнтами на практичних заняттях у форматі дистанційного навчання шляхом онлайнвізуалізації медичних консультацій. Застосування інтерактивної онлайн-конференції з пацієнтами або/та колегами під час проведення практичних занять значно покращує якість навчання (середній бал, абсолютна та якісна успішності істотно вищі у студентів, які займаються з використанням візуалізації он-лайн консультації пацієнтів). Студенти відповіли на запитання щодо оцінки запропонованої форми дистанційної освіти, яка, на їхню думку, покращує засвоєння матеріалу та підвищує мотивацію до вивчення навчального матеріалу завдяки «матеріалізації» теоретичних знань. З огляду на наш досвід та отримані результати проведеного дослідження, вважаємо перспективним в умовах дистанційного навчання використання інтерактивних онлайн-консультацій хворих, оскільки це суттєво підвищує рівень засвоєння матеріалу та мотивацію студентів, а також є ефективним засобом відпрацювання практичних навичок з діагностики й терапії інфекційних хвороб у дітей і дорослих. Abstract. The current pandemic has rapidly accelerated the movement towards telemedicine and enabled medical schools to prepare students for participation and development of competencies for this transition. The aim of our study was to improve the quality of practical skills acquisition by students in the diagnosis, treatment of infectious diseases and pediatric infections and communication with patients in practical classes in the format of distance learning by visualizing online patient consultation. The use of online conferences with patients or colleagues during practical classes significantly improves the quality of learning (average score, absolute and quality performance are significantly higher in students who use visualization of online patient counseling). Students also answered questions about the evaluation of the proposed form of distance education. According to the surveyed students, this form of learning improves the assimilation of material and increases motivation to study educational material, because it “materializes” theoretical knowledge. Given our experience and the results of the analysis of the conducted study, we consider promising the use of online patient counseling in distance learning, as it significantly improves the quality of learning and motivation of students, and is an effective means of developing practical skills in diagnosis and treatment of infectious diseases in children and adults.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інновації педагогічних технологій; якість навчання; мотивація до навчання; практичні навички; дистанційне навчання; інфекційні хвороби; дитячі інфекційні хвороби; студенти; innovations of pedagogical technologies; quality of education; motivation to study; practical skills; distance learning; infectious diseases; pediatric infectious diseases; students. |
Subjects: | Infectious diseases Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Infectious Diseases |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 21 Dec 2022 13:42 |
Last Modified: | 21 Dec 2022 13:42 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8017 |
Actions (login required)
View Item |