Перцева, Т.О. and Мироненко, О.В. and Дмитриченко, В.В. and Гарагуля, Г.А. and Ботвінікова, Л.А. (2016) Особливості застосування педагогічної технології "ділова гра" у навчальному процесі студентів вищих медичних закладів. МАТЕРІАЛИ XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ», Т. 2. pp. 157-158.
Text
SCAN105.pdf Download (173kB) |
Abstract
У статті надано описання методики проведення практичного заняття з застосуванням ділової гри як засобу моделювання клінічної ситуації. Наведено порівняння методики рішення клінічного випадку у стандартній розгортці (ситуаційна задача) та нестандартній (ділова гра). Детально описано методику, висвітлено особливості ділової гри у навчальному процесі студентів-медиків. За результатами порівняльного аналізу зроблено висновки про переваги ділової гри. The article describing the method of conducting practical classes using the business game as a means of modeling the clinical situation. The comparison solution methods clinical case in a standard sweep (situational task) and non-standard (business game). Described in detail the methodology, the peculiarities of business games in the educational process of medical students. The results of comparative analysis conclusions about the benefits of the business game.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 31 Aug 2016 07:34 |
Last Modified: | 19 Jun 2017 12:29 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/808 |
Actions (login required)
View Item |