Моделі англомовного навчання в медичному університеті

Крушинська, Т.Ю. and Шарун, А.В. and Захаров, С.В. and Степанський, Д.О. (2022) Моделі англомовного навчання в медичному університеті. Медичні перспективи = Medicni perspektivi (Medical perspectives) (3). pp. 50-55. ISSN 2307-0404 (print), 2786-4804 (online)

[img] Text
МОДЕЛІ АНГЛОМОВНОГО НАВЧАННЯ.pdf

Download (435kB)
Official URL: https://medpers.dmu.edu.ua/

Abstract

У статті розглянуто два підходи до англомовного навчання у вищому навчальному закладі медичного профілю: 1) з використанням англійської як основної мови спілкування на заняттях (English as Medium of Instruction) та 2) інтегрованого вивчення мови та професійно-орієнтованих дисциплін (Content and Language Integrated), поява яких була зумовлена широким поширенням у соціумі білінгвізму, важливістю підвищення конкурентоспроможності випускників вітчизняних університетів на міжнародному ринку праці. Автори репрезентують наявні моделі викладання в рамках описаних підходів, що сприяють ефективності процесу професійної підготовки майбутніх медиків до вирішення професійних завдань на основі реалізації іншомовної компетентності. У статті визначаються умови впровадження в навчальний процес моделі предметно-мовного інтегрованого навчання. У висновку зазначається, що інтеграція предметного та мовного досвіду сприяє оптимізації іншомовної підготовки та суттєвому покращенню якості навчального процесу. Визначаються найгостріші питання, що потребують додаткових досліджень

Item Type: Article
Additional Information: DOI: 10.26641/2307-0404.2022.3.265850
Uncontrolled Keywords: предметно-мовне інтегроване навчання, англійська як мова навчання, вища медична освіта, іншомовна комунікативна компетентність; content and language integrated learning, English as a medium of instruction, higher medical education, foreign language competence9. Rose H, Curle S, Aizawa I, Thompson G. What drives success in English medium taught courses? The interplay between language proficiency, academic skills, and motivation. Studies in Higher Education. 2019;45(11):2149- 61. doi: https://doi.org/10.1080/03075079.2019.1590690 10. Shevchenko IV, Kordyuk OM. The methodology of content and language integrated learning (CLIL) in modern methodical and scientific literature of native and foreign scholars. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2018:VI 67(163):51-53. doi: http://doi.org/10.31174/SEND-PP2018-163VI67-12 11. Villabona N, Cenoz J. The integration of content and language in CLIL: a challenge for content-driven and language-driven teachers. Language, Culture and Curriculum. 2021 Apr 05;1-15. doi: https://doi.org/10.1080/07908318.2021.1910703
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Microbiology, virology, immunology and epidemiology
Departments > Department of Skin and Venereal Diseases
Depositing User: Ирина Медведева
Date Deposited: 22 Mar 2023 08:44
Last Modified: 22 Mar 2023 08:44
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8245

Actions (login required)

View Item View Item