Особливості учбового процесу з фармацевтичного менеджмента та маркетингу за умов дистанційного навчання

Макаренко, О.В. and Заславський, Д.Д. and Корнієнко, В.В. (2022) Особливості учбового процесу з фармацевтичного менеджмента та маркетингу за умов дистанційного навчання. In: International scientific innovations in human life. Proceedings of the 10th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom. 2022, pp. 146-148. ISBN 978-92-9472-195-2

[img] Text
INTERNATIONAL-SCIENTIFIC-INNOVATIONS-IN-HUMAN-LIFE-13-15.04.22 P. 146-148.pdf

Download (511kB)
Official URL: https://sci-conf.com.ua/

Abstract

Згідно з навчальними планами за спеціальністю «Фармація» вивчення дисципліни «Фармацевтичний маркетинг та менеджмент» здійснюється в VIII – IX семестрах. Метою вивчення дисципліни є сформувати та поглибити у здобувачів вищої освіти професійно компетентні знання та практичні навички щодо базових категорій менеджменту та маркетингу, здійснення загального та маркетингового управління фармацевтичними організаціями з урахуванням міжнародного досвіду та адаптацією до сучасних реалій вітчизняного ринку.

Item Type: Book Section
Additional Information: https://sci-conf.com.ua/x-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-international-scientific-innovations-in-human-life-13-15-aprelya-2022-goda-manchester-velikobritaniya-arhiv/
Uncontrolled Keywords: навчання, студенти, фармацевтичний менеджмент та маркетинг
Subjects: Social medicine, organization and health economics
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of social medicine, public health and health care management
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 21 Apr 2023 10:35
Last Modified: 21 Apr 2023 10:35
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8326

Actions (login required)

View Item View Item