Особливості особистості іноземних здобувачів вищої медичної освіти на різних етапах навчання та їх вплив на формування розладів адаптації

Подольська, Л.В. and Юр’єва, Л.М. (2023) Особливості особистості іноземних здобувачів вищої медичної освіти на різних етапах навчання та їх вплив на формування розладів адаптації. Український вісник психоневрології = Ukrainian Bulletin of psychoneurology, Т. 31 (В. 1). pp. 92-96. ISSN 2079-0325

[img] Text
Л. В. Подольська, Л. М. Юр’єва.pdf

Download (183kB)
Official URL: https://uvnpn.com.ua/

Abstract

Ця стаття присвячена особливостям особистості іноземних здобувачів вищої медичної освіти на різних етапах навчання. Дослідження проведено протягом 2019—2020 рр. В ньому взяли участь 154 іноземні здобувачі, що навчались на базі Дніпровського державного медичного університету. Залежно від етапу навчання вони були поділені на дві групи: іноземні слухачі підготовчого відділення (група 1) та іноземні здобувачі 1, 2 курсів (група 2). У роботі використовували методику напівструктурованого клінічного інтерв’ю зі спеціально розробленою нами анкетою та методику «Акцентуації характеру та темпераменту особистості» Леонгарда — Шмішека (1970). За результатами клініко-психопатологічного дослідження встановлено, що у досліджуваних групи 1 у 12 разів частіше спостерігалась норма, тоді як у досліджуваних групи 2 удвічі частіше спостерігається R53 та у 2,3 рази — F43.22. Тобто окреслювалась тенденція поступового поглиблення психопатологічного процесу при переході на наступний етап навчання. Також встановлено статистичну однорідність досліджуваних груп 1 та 2 стосовно типів особистості, що свідчить про вираженіший вплив саме зовнішніх чинників у ґенезі формування психопатологічних порушень. Отже, отримані результати підтверджують нагальну потребу розробки заходів профілактики, ранньої діагностики та корекції розладів адаптації іноземних здобувачів вищої освіти на різних етапах навчання. This article is devoted to the personality traits of foreign students of higher medical education at various stages of their studies. The follow-up was carried out from 2019 to 2020. In the new took the fate of 154 foreign workers who were trained on the basis of the Dnipro State Medical University. In the field, at the stage of training, the stench was divided into two groups: foreign auditory trainees (group 1) and foreign health workers of 1-2 courses (group 2). The work used the method of a semi-structured clinical interview with a questionnaire specially developed by us and the method of “Accentuation of personality character and temperament” by Leonhard-Shmyshek (1970). According to the results of a clinical and psychopathological study, it was established that the norm was observed 12 times more often in subjects of group 1, while in subjects of group 2, R53 was observed 2 times more often and F43.22 was observed 2.3 times more often. That is, the tendency of the gradual deepening of the psychopathological process during the transition to the next stage of education was outlined. The statistical homogeneity of the studied groups 1 and 2 in relation to personality types was also established, which indicated a more pronounced influence of external factors in the genesis of the formation of psychopathological disorders. Therefore, the results obtained by us emphasize the need for the development of preventive measures, early diagnosis and correction of adjustment disorders of foreign students of higher education at various stages of education.

Item Type: Article
Additional Information: https://doi.org/10.36927/2079-0325-V31-is1-2023-13
Uncontrolled Keywords: іноземні здобувачі, особистість, розлади адаптації, психометрія. foreign students, personality, adjustment disorders, psychometrics.
Subjects: Psychiatry
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 24 May 2023 12:30
Last Modified: 24 May 2023 12:30
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8383

Actions (login required)

View Item View Item