Хмельникова, Л.І. and Клебанський, Є.О. (2015) Досвід дистанційного викладання хімічних дисциплін. Впровадження інноваційних технологій в медичну освіту: проблемно-орієнтоване навчання та віртуальні пацієнти: Матеріали Всеукраїнської науково-методичної відеоконференції з міжнародною участю (12-13 листопада 2015 року, м.Запоріжжя). pp. 195-196.
Text
Досвід дистанційного навчання.pdf Download (180kB) |
Abstract
Сучасна дистанційна освіта (ДО) являє собою специфічну педагогічну систему надання освітніх послуг широким верствам населення за допомогою спеціалізованого віртуального середовища. Специфікою ДО є те, що більшість технологій навчання орієнтовані на індивідуальний підхід. Зміна традиційного формату спілкування зі студентами переводиться у віртуальний режим, що майже на 50% збільшує частку самостійної роботи студентів у порівнянні з аудиторною. Система навчання Moodle є одним з варіантів використання інформаційних технологій навчання в ДО, яка більш орієнтована на самоосвіту.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інформаційні технології, навчальний процес |
Subjects: | Fundamentals of Pedagogy |
Divisions: | Departments > Department of General and Clinical Pharmacy |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 06 Sep 2016 11:36 |
Last Modified: | 06 Sep 2016 11:36 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/839 |
Actions (login required)
View Item |