Дослідження навчальної самоефективності лікарів

Башкірова, Н.С. and Карлова, Г. (2022) Дослідження навчальної самоефективності лікарів. Věda a perspektivy (6(13)). pp. 326-332. ISSN 2695-1584 (Print), 2695-1592 (Online)

[img] Text
Дослідження навчальної....pdf

Download (397kB)
Official URL: https://http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/iss...

Abstract

Освіта, для багатьох спеціальностей, особливо для лікарів, має характер безперервного процесу, стає не лише відображенням соціокультурних норм, цінностей особистості, а також відіграє важливу роль у розкритті особистісного потенціалу, формує потребу в ефективному навчанні, самоосвіті, саморозвитку. Під самоефективністю розуміється відчуття власної компетентності та ефективності а також уміння усвідомлювати свої здібності та відбудовувати поведінку яка відповідала специфічній задачі або ситуацій. Люди з високим рівенем самоефективності є більш зацікавленими в освіті та професійних заняттях. Навчання для них стає частиною життя і забезпечує їх основним джерелом особистісного зростання. В літературі багато науковців вивчали дану проблематику досліджуючи навчальну самоєфективність студентів різних спеціальностей, педагогів, дорослих різних спеціальностей, однак, мало робіт є стосовно особливостей у медичних працівників.

Item Type: Article
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine
Depositing User: Аліна Чеботарьова
Date Deposited: 06 Jun 2023 12:25
Last Modified: 06 Jun 2023 12:25
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8421

Actions (login required)

View Item View Item