Башкірова, Н.С. and Карлова, Г. (2022) Дослідження навчальної самоефективності лікарів. Věda a perspektivy (6(13)). pp. 326-332. ISSN 2695-1584 (Print), 2695-1592 (Online)
Text
Дослідження навчальної....pdf Download (397kB) |
Abstract
Освіта, для багатьох спеціальностей, особливо для лікарів, має характер безперервного процесу, стає не лише відображенням соціокультурних норм, цінностей особистості, а також відіграє важливу роль у розкритті особистісного потенціалу, формує потребу в ефективному навчанні, самоосвіті, саморозвитку. Під самоефективністю розуміється відчуття власної компетентності та ефективності а також уміння усвідомлювати свої здібності та відбудовувати поведінку яка відповідала специфічній задачі або ситуацій. Люди з високим рівенем самоефективності є більш зацікавленими в освіті та професійних заняттях. Навчання для них стає частиною життя і забезпечує їх основним джерелом особистісного зростання. В літературі багато науковців вивчали дану проблематику досліджуючи навчальну самоєфективність студентів різних спеціальностей, педагогів, дорослих різних спеціальностей, однак, мало робіт є стосовно особливостей у медичних працівників.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine |
Depositing User: | Аліна Чеботарьова |
Date Deposited: | 06 Jun 2023 12:25 |
Last Modified: | 06 Jun 2023 12:25 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8421 |
Actions (login required)
View Item |