Гринько, Т.В. and Маліновський, С.Л. (2023) Цінова політика медичних послуг як фактор якості. In: Економіка і менеджмент 2023: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку : зб. наук. праць Міжнар. наук.-практ. конф., 6–7 квіт. 2023 рТ. 1 : Економіка підприємства: сучасні проблеми та перспективи розвитку. Видавець Біла К. О., Дніпро, pp. 39-41. ISBN 978-617-645-499-1
Text
ЦІНОВА ПОЛІТИКА МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ.pdf Download (228kB) |
Abstract
Ціноутворення – один із ключових компонентів успішної системи маркетингу. Однак ціноутворення, стратегії та тактики не можуть бути ізольовані одна від одної. Щоб бути ефективною, ціна має працювати в гармонії з іншими видами маркетингової та управлінської діяльності. Незважаючи на свою важливість, використання ціноутворення як інструмент управління охороною здоров'я обмежене порівняно з іншими галузями. Цій ситуації сприяють багато факторів, у тому числі структура процесу медичної допомоги, обмежені знання споживачів та можливості для вимірювання витрат, а також конкурентоздатність серед приватних клінік.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Social medicine, organization and health economics |
Divisions: | Departments > Department of Urology |
Depositing User: | Аліна Чеботарьова |
Date Deposited: | 04 Jan 2024 09:57 |
Last Modified: | 04 Jan 2024 13:06 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8750 |
Actions (login required)
View Item |