Березницький, Я.С. and Дука, Р.В. and Ярошенко, К.О. and Малиновський, С.Л. (2021) Впровадження інноваційних технологій в організацію освітнього поцесу вищих навчальних закладів медичного профілю. ІV Міжнародна конференція «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід»: Матеріали. pp. 6-9.
Text
_helsinki_2021_v_pechat-6-9.pdf Download (511kB) |
Abstract
Вступ. Модернізація системи освіти пов’язана із введенням в освітнє середовище інноваційних технологій. Стрімкий розвиток суспільства диктує необхідність змін у технологіях та методиках навчального процесу. Випускники освітніх закладів мають бути готовими до тенденцій мінливої сучасності, тому впровадження технологій, спрямованих на індивідуальний підхід, мобільність та дистанційність в освіті, є необхідним і неминучим. В освіті застосовуються найрізноманітніші педагогічні інноваційні методики. У виборі величезну роль грає профільна спрямованість навчальної дисципліни, його традиції та стандарти. Сучасна підготовка студентів і лікарів-інтернів неможлива без впровадження в навчально-педагогічний процес нових технологій, які будуть не тільки полегшувати навчання, але й посилювати інтерес до вивчення дисципліни. Інноваційні форми й методи дають можливість створити комфортні умови навчання, за яких кожен абітурієнт зможе відчути взаємопов’язану діяльність з викладачем. Найбільш поширені нововведення у процесі освіти: інформаційно-комунікаційні технології; особистісно-орієнтоване навчання; проектна та дослідницька діяльність; ігрові технології.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | ІV Міжнародна конференція «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід»: Матеріали. – Дніпро-Гельсінкі, 2021. – 296 с. |
Subjects: | Medicine. Education Information Technology Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Urology |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 01 Mar 2024 13:16 |
Last Modified: | 01 Mar 2024 13:16 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8776 |
Actions (login required)
View Item |