Актуальність дистанційного навчання в умовах воєнного часу

Процак, Т.В. and Проняєв, Д.В. and Забродська, О.С. (2023) Актуальність дистанційного навчання в умовах воєнного часу. Морфологія = Morphologia, 17 (3). pp. 168-173. ISSN 1997-9665

[img] Text
Актуальність дістанційного....pdf

Download (419kB)
Official URL: https://morphology.dmu.edu.ua/pro-zurnal/arhiv-nom...

Abstract

Початок воєнного стану на території України 24 лютого 2022 року, що супроводжувалося повномасштабною збройною агресією, поставило перед системою освіти великі виклики. Перехід на дистанційне навчання дав змогу відновити навчальний процес та завершити 2022-2023 навчальний рік у складних умовах воєнного стану. Широкий аналіз світового досвіду впровадження дистанційного навчання з використанням Інтернет-технологій показує, що воно має багато переваг порівняно з традиційними методами, такими як постійний доступ до навчальних матеріалів, вибір власного темпу навчання, економічність тощо. Поєднання традиційних і дистанційних методів навчання є найефективнішим медичним освітнім залом. Таким чином, дистанційне навчання – це не просто набір інфраструктури для реалізації дистанційного навчання, а концепція навчання, яка включає різні технології та засоби навчання. Вищі навчальні заклади незалежно від обраної форми навчання продовжують реалізацію обраної та затвердженої на початку навчального року освітньої програми. Для тимчасово переміщених студентів, які навчаються за освітньою програмою, відмінною від тієї, що реалізується в інших навчальних закладах, викладачі орієнтуються на дистанційне навчання, надаючи сучасний матеріал, який студенти опанували раніше. Підсумок. Отже, дистанційне навчання в умовах воєнного стану вирішує багато завдань, які постають перед освітою в Україні. Водночас дистанційне навчання потребує спільних зусиль батьків, студентів та викладачів для досягнення необхідних результатів навчання, а також підтримки держави. Найбільшу ефективність у медичній освіті показало поєднання традиційних і дистанційних методів навчання. Таким чином, впровадження дистанційного навчання дозволить вирішити наступні завдання: створити гнучку інфраструктуру для надання можливостей електронного навчання всім студентам і викладачам; підвищити рівень цифрової грамотності академічної спільноти; забезпечити високі освітні стандарти для студентів і викладачів. Класична модель синхронного навчання має багато недоліків, особливо географічну відстань окремих студентів і викладачів (наприклад, різні часові пояси) під час повітряної тривоги.

Item Type: Article
Additional Information: DOI: 10.26641/1997-9665.2023.3.168-173
Uncontrolled Keywords: озброєний військовий конфлікт, війна, дистанційне навчання, студенти, ефективність навчання
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: University periodicals > Morphology
Depositing User: Аліна Чеботарьова
Date Deposited: 20 May 2024 12:57
Last Modified: 20 May 2024 12:57
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8934

Actions (login required)

View Item View Item