Височина, І.Л. and Крамарчук, В.В. and Тютюнник, А.Г. (2024) Самооцінка впливу війни та пандемії COVID-19 на випускників медичного закладу освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»,Серія «Психологія», Серія «Медицина»). pp. 1133-1143. ISSN 2786-4952 (Online)
Text
Самооцінка впливу війни та пандемії....pdf Download (1MB) |
Abstract
У статті наведено аналіз самооцінки випускників медичного закладу освіти щодо впливу двох потужних факторів – пандемії гострої респіраторної хвороби COVID-19 і пов’язаних з нею карантинних обмежень, дистанційної освіти, а також воєнних дій проти російської федерації з гуманітарною кризою на їх здатність до навчання та стан здоров’я. Поряд з втратою інтересу до навчання, загрозою смерті та цілковитою невизначеністю на шляху до здобуття майбутньої омріяної професії випускники стикаються з переходом до наступного етапу свого життя, який потребуватиме мобілізації всіх сил та ресурсів. Тривога та депресія можуть суттєво послабити можливості адаптивних механізмів і в короткий проміжок часу призвести до соматизації симптомів. Нами було визначено провідні способи боротьби зреаліями сьогоднення майбутніх лікарів, проаналізовано їх актуальний стан тривоги, депресії, ризик розвитку посттравматичного стресового розладу, висвітлено волонтерську діяльність. Аналіз отриманих даних від респондентів привернув нашу увагу емоційністю відповідей, висвітленням щирих переживань і вірою в краще майбутнє незважаючи на всі історичні виклики, що випали на їх долю. Дійсна наукова робота покликана привернути увагу суспільства до стану молодих спеціалістів, що є майбутнім потенціалом української спільноти на шляху виживання. Частина студентів усвідомлено потребує психологічної допомоги, відчуваючи злам природніх механізмів протидії жорстокому оточуючому середовищу, в той же час, як система надання якісної психологічної підтримки тільки розбудовується, ми вже потребуємо готових рішень для вирішення проблем, з якими світ досі ще не стикався. Задля збереження та відновлення ментальних аспектів здоров’я випускників, забезпечення їх емоційної підтримки, розвитку достатнього рівня резильєнтності першочерговим є пошук методів та прийомів навчання у закладах вищої освіти, підгрунтям якого виступатиме досвід нинішнього покоління.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI: 10.52058/2786-4952-2024-5(39)-1133-1143 |
Uncontrolled Keywords: | самооцінка; студенти; тривога; депресія; коронавірусна хвороба; війна; стрес; волонтерство; психологія |
Subjects: | Family Medicine |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE |
Depositing User: | Аліна Чеботарьова |
Date Deposited: | 27 May 2024 10:48 |
Last Modified: | 27 May 2024 10:48 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8956 |
Actions (login required)
View Item |