Ханюков, О.О. and Смольянова, О.В. (2024) Командно-орієнтоване навчання з використанням кросворду: досвід кафедри внутрішньої медицини Дніпровського державного медичного університету. In: Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 28 травня 2024 р.): тези доп. ХНМУ, Харків, 2024, pp. 263-266.
Text
Командно-орієнтоване....pdf Download (317kB) |
Abstract
Одним із найскладніших викликів для викладача закладу вищої медичної освіти є забезпечення освітнього процесу, який не лише сприяє здобуттю компетентностей, визначених у освітньо-професійній програмі «Медицина», але й надихає студентів-медиків на подальше академічне зростання та підтримує мотивацію до навчання. У той же час здобувачі часто стикаються з проблемами запам’ятовування інформації через її значний об’єм та складністю її застосування в реальних ситуаціях. Щоб подолати ці перешкоди, розглядаються різні освітні методики для поліпшення збереження знань, і, як наслідок, покращення результатів навчання. Додатковим способом активізації здобувачів вищої медичної освіти під час заняття є розв’язання кросворду групами у рамках командно-орієнтованого навчання. Мета. Висвітлити методику проведення заняття з використанням кросворду в рамках командно-орієнтованого навчання під час циклу «внутрішня медицина» на 6 курсі.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2) |
Depositing User: | Аліна Чеботарьова |
Date Deposited: | 11 Jul 2024 10:18 |
Last Modified: | 11 Jul 2024 10:19 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/9018 |
Actions (login required)
View Item |