Інновації методики викладання педіатрії у вищому медичному навчальному закладі очами іноземних студентів

Кондратьєв, В.О. and Бадогіна, Л.П. and Вакуленко, Л.І. (2016) Інновації методики викладання педіатрії у вищому медичному навчальному закладі очами іноземних студентів. Філософські гуманітарні читання : Збірка наукових праць, Вип. 3. pp. 221-224.

[img] Text
філос читанн_rtf.pdf

Download (126kB)

Abstract

Проведено порівняльний аналіз відношення іноземних студентів п’ятого курсу, що навчаються за спеціальністю «лікувальна справа», до традиційних та інноваційних форм викладання педіатрії у вищому медичному закладі в умовах кредитно-модульної системи навчання. За даними анкетного опитування студенти цілком позитивно оцінюють і сприймають запропоновані інноваційні методики засвоєння теоретичного матеріалу і практичних навичок з деякими відмінностями між студентами, що навчаються на російській та англійській мові. The comparative analysis of attitude of foreign students of fifth course who study on specialties "medical business" to traditional and to the innovation forms of teaching of pediatrics in higher educational medical establishment in the conditions of the credit-module departmental teaching is conducted. From data of the questionnaire students enough positively estimate and perceive innovative methodologies that is offered for mastering of theoretical material and practical skills. There are some differences between estimation was made by students, who study in Russian and in English.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: вища медична освіта, викладання педіатрії, інновації; higher medical education, teaching of pediatrics, innovation.
Subjects: Pediatrics
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Pediatrics 2 (formerly - hospital pediatrics 1)
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 25 Oct 2016 11:32
Last Modified: 25 Oct 2016 11:36
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1115

Actions (login required)

View Item View Item