Застосування хронобіологічного підходу щодо оцінки стану здоров’я студентів з метою його збереження

Землякова, Т.Д. and Головкова, Т.А. (2015) Застосування хронобіологічного підходу щодо оцінки стану здоров’я студентів з метою його збереження. Збірник наукових праць співробітників НМАПО імені П.Л.Шупика, Вип.24 (4). pp. 165-171. ISSN 2227-7404

[img]
Preview
Text
2.pdf

Download (411kB) | Preview

Abstract

В статті представлені результати досліджень ступеню схильності до стресу студентів медиків та типу їх працездатності для розробки комплексу профілактичних заходів адаптації студентства до складних умов навчання та підвищення його якості. Результати досліджень біоритмологічних особливостей свідчать, що найбільша частка студентів (47%) – аритмики, ранковий тип складає майже третину респондентів (30%), а вечірній тип працездатності має меншість (23%). 31 % опитаних стресостійкі, 67 % мають помірну схильність до стресу, підвищена чутливість до стресових чинників характерна для 2 % студентів. Прояви психосоматичних розладів мають 67 % молоді.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Оцінка, стан здоров’я, студенти, застосування, хронометричний підхід
Subjects: General hygiene
Divisions: Departments > Department of General Hygiene
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 16 Mar 2017 08:53
Last Modified: 16 Mar 2017 09:31
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1519

Actions (login required)

View Item View Item