Використання “рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі “Психіатрія. Наркологія”

Спіріна, І.Д. and Рокутов, С.В. and Тимофєєв, Р.М and Шорніков, А.В. (2016) Використання “рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі “Психіатрія. Наркологія”. Медична освіта, № 3. pp. 90-92. ISSN 1681-2751

[img]
Preview
Text
ВИКОРИСТАННЯ “РІВНІВ НАВЧАННЯ” ДЛЯ ОЦІНКИ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ НА ЦИКЛІ “ПСИХІАТРІЯ. НАРКОЛОГІЯ”.pdf

Download (128kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено проблемі теоретичного обґрунтування оцінювання знань студентів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою методики “рівнів навчання” за В. П. Беспалько. Наводяться практичні результати досвіду впровадження в навчальний процес означеної методики. Окреслюються подальші перспективи та доцільність впрова-дження методики, враховуючи необхідність формування компетенцій у майбутніх лікарів.

Item Type: Article
Additional Information: DOI 10.11603/me.2414-5998.2016.3.6920
Uncontrolled Keywords: викладання, психіатрія, наркологія, рівні навчання
Subjects: Psychiatry
Narcology
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 28 Mar 2017 13:00
Last Modified: 28 Mar 2017 13:00
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1562

Actions (login required)

View Item View Item