Проблемна лекція як засіб первинного засвоєння інформації

Мироненко, О.В. (2016) Проблемна лекція як засіб первинного засвоєння інформації. Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації. Матеріали ІІ всеукраїнської наукової конференції. 28-29 жовтня 2016 р., м.Дніпро, Ч. 1. pp. 71-72.

[img]
Preview
Text
Myronenko1.pdf

Download (267kB) | Preview
[img]
Preview
Text
Збірник_2016_ч І-С.71-72.pdf

Download (310kB) | Preview

Abstract

Безперервний розвиток системи освіти вимагає впровадження нових методів викладання та додавання сучасних компонентів традиційним засобам навчання. Одним з таких засобів є лекція. Особливої уваги заслуговує такий її вид, як проблемна лекція. Проблемна лекція є перспективним засобом для створення додаткової зацікавленості студентів, є ефективним засобом початкового рівня засвоєння інформації. Крім того, проблемна лекція з інтерактивним компонентом у вигляді самостійної роботи за темою лекції дозволяє визначити базовий рівень знань великої кількості студентів, їх здатність сприймати подану в лекції інформацію та користуватися нею на практиці.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічний процес, проблемна лекція, інтерактивне навчання.
Subjects: Internal diseases
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 08 Aug 2017 08:01
Last Modified: 10 Aug 2017 13:07
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1835

Actions (login required)

View Item View Item