Мироненко, О.В. (2016) Проблемна лекція як засіб первинного засвоєння інформації. Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації. Матеріали ІІ всеукраїнської наукової конференції. 28-29 жовтня 2016 р., м.Дніпро, Ч. 1. pp. 71-72.
|
Text
Myronenko1.pdf Download (267kB) | Preview |
|
|
Text
Збірник_2016_ч І-С.71-72.pdf Download (310kB) | Preview |
Abstract
Безперервний розвиток системи освіти вимагає впровадження нових методів викладання та додавання сучасних компонентів традиційним засобам навчання. Одним з таких засобів є лекція. Особливої уваги заслуговує такий її вид, як проблемна лекція. Проблемна лекція є перспективним засобом для створення додаткової зацікавленості студентів, є ефективним засобом початкового рівня засвоєння інформації. Крім того, проблемна лекція з інтерактивним компонентом у вигляді самостійної роботи за темою лекції дозволяє визначити базовий рівень знань великої кількості студентів, їх здатність сприймати подану в лекції інформацію та користуватися нею на практиці.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | педагогічний процес, проблемна лекція, інтерактивне навчання. |
Subjects: | Internal diseases Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 08 Aug 2017 08:01 |
Last Modified: | 10 Aug 2017 13:07 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1835 |
Actions (login required)
View Item |