Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів

Перцева, Т.О. and Науменко, Л.Ю. and Разумний, Р.В. (2017) Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів. Медична освіта, № 2. pp. 55-59. ISSN 2414-5998 (Online), 1681-2751(Print)

[img]
Preview
Text
Mosv_2017_2_14.pdf

Download (135kB) | Preview
Official URL: https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita

Abstract

Мета роботи – вивчення ефективності поєднання класичної організації системи навчально-методичного процесу у студентів-іноземців з англомовною формою навчання та інноваційних технологій, що наразі динамічно розвиваються в умовах сучасності, при викладанні клінічних дисциплін. Основна частина. Досліджено контингент англомовних іноземних студентів, показники їх успішності з клінічних дисциплін, рівень засвоєння практичних навичок, набуття діагностичних, терапевтичних та хірургічних вмінь. Вивчали результати впрова- дження в навчальний процес сучасних симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій для опанування практичних навичок та вмінь при викладанні клінічних дисциплін у студентів-іноземців з англомовною формою навчання. Результати дослідження свідчать, що для підвищення якості підготовки англомовних іноземних студентів доцільно підвищити вимоги щодо англомовного кон тингенту студентів. При вступі на англомовну форму навчання слід надавати перевагу іноземним громадянам, які є носіями англійської мови, для вступників збільшити критерії щодо рівня знань у документах про попередню освіту та безпосередньо з профільних конкурсних предметів на вступних іспитах. Для підвищення якості практично-орієнтованого навчання та опанування практичних навичок роботи безпосередньо з пацієнтом у студентів-іноземців з англомовною формою навчання ми намагаємось привчити студента до збору скарг та хоча б основних елементів анамнезу українською чи російською мовою ще з середніх курсів, щоб на старших він міг працювати більш самостійно. Результати впровадження новітніх симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій у навчальний процес в англо- мовних іноземних студентів наочно демонструють покращення показників успішності таких груп, збільшення швидкості виконання студентами діагностичних маніпуляцій та практичних навичок, підвищення самооцінки і впевненості у собі при відтворенні цих навичок безпосередньо біля ліжка хворого. При цьому результати виявляються краще як відразу після заняття, так і при віддаленому контролі якості навичок. Висновок. Ефективне поєднання класичної організації системи навчально-методичного процесу у студентів-іноземців з англомовною формою навчання та інноваційних технологій дозволяє досягти кінцевих цілей, визначених в освітньо-професійних програмах підготовки спеціалістів.

Item Type: Article
Additional Information: DOI 10.11603/me.2414-5998.2017.2.7835
Uncontrolled Keywords: медична освіта; іноземні англомовні студенти; інноваційні технології навчання; medical education; foreign English-speaking students; innovative teaching technologies.
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Departments > Department of occupational diseases, clinical immunology and clinical pharmacology
Faculty of Postgraduate Education > Department of Medical and Social Expertise and Rehabilitation FPE
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 10 May 2018 11:00
Last Modified: 10 May 2018 11:00
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/2733

Actions (login required)

View Item View Item