Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор

Спіріна, І.Д. and Шорніков, А.В. and Тимофєєв, Р.М. and Феденко, Є.С. (2018) Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор. Медична освіта, № 3. pp. 120-123. ISSN 1681-2751

[img]
Preview
Text
Спіріна І.Д., Шорніков А.В., Тимофєєв Р.М., Феденко Є.С. Формування компетентностей.pdf

Download (127kB) | Preview

Abstract

Мета роботи – розробка та впровадження в практичну педагогічну діяльність рольових ігор з деяких тем дисципліни “Психіатрія. Наркологія”. Основна частина. Сучасна медична освіта потребує від студентів не лише освоєння певних знань та вмінь, а формування необхідних компетентностей, тобто навичок використання отриманих знань у практичній діяльності. Однією з таких компетентностей є здатність швидко та ефективно діагностувати невротичні розлади у хворих. Дослідження базувалось на оцінці ефективності використання авторських рольових ігор при вивченні теми “Невротичні розлади”. У дослідженні взяли участь44 студенти IV курсу медичних факультетів спеціальності “Лікувальна справа”. Для оцінки ефективності рольових ігор використано опитувальник, який включав 4 питання про доцільність, ефективність та особисті враження студентів від запропонованої форми навчання. Отримані результати виявили високу ефективність та позитивне ставлення студентів до даного методу. Висновки. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: рольова гра; студенти; психіатрія; наркологія; інноваційні методи навчання
Subjects: Teaching method
Divisions: Departments > Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 16 Jan 2019 08:09
Last Modified: 16 Jan 2019 08:09
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3728

Actions (login required)

View Item View Item