Навчання здоров’ю у навчальних закладах України та інших країнах світу

Моісеєнко, М.М. and Журавльова, А.В. (2018) Навчання здоров’ю у навчальних закладах України та інших країнах світу. Матеріали другого міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»: Зб. наук. праць в 2-х частинах/ За ред. Страшка С.В. - К.: Алатон, 2018, Вип. 2 (Ч. 2). pp. 83-85.

[img]
Preview
Text
ozpp_v_2_ch_2-p83-85.pdf

Download (257kB) | Preview
Official URL: http://autta.org.ua/files/files/ozpp_v_2_ch_2.pdf

Abstract

Статтю присвячено питанням організаційного оформлення здорового способу життя серед молодого покоління. Значну увагу приділяється питанням збереження, зміцнення і розвитку здоров’я школярів в освітній установі, проаналізовано та викладено принципи формування закордонного досвіду діяльності шкіл сприяння здоров’ю в Європі, визначені педагогічні технології щодо збереженню здоров’я школярів в умовах навчання, виявлено актуальність питання для української педагогіки. Розглянуті соціальні умови сучасної людини які згубно впливають на погіршення стану фізичного та розумового розвитку підростаючого покоління. Визначено пріоритетності проблеми реалізації здоров’язберігаючих освітніх технологій в навчально-виховному процесі. В статті представлено аспекти формування здоровь’язберігаючого освітнього середовища у поліпшенні здоров’я школярів, формування у дітей добровільну мотивацію до отримання знань і збереження власного здоров’я. This article is devoted to the issues of organizational execution of a healthy lifestyle among the young generation. Considerable attention is paid to the preservation, strengthening and development of schoolchildren health in the educational institution, analyzed and set out the principles for the formation of foreign experience of the activities of health promoting school programs in Europe, certain pedagogical technologies for preserving the health of schoolchildren in the learning environment, discovered the issue for Ukrainian pedagogy. The social conditions of modern man, adversely affecting the state of physical and mental health, are considered. Priorities in realization problems of health-saving educational technologies in teaching and educational process are defined. In the article presented the aspects of formation a health - saving environment in improving the health of schoolchildren, the formation of voluntary motivation for children to gain knowledge and preserve their own health.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: здоров’я школярів, здоров’я збереження, школи сприяння здоров’ю, цілісний шкільний підхід до формування здорового способу життя; health of schoolchildren, health-saving, health promoting school, holistic school approach to promoting a healthy lifestyle.
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Divisions: Departments > Department of Urology
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 06 Feb 2019 12:37
Last Modified: 06 Feb 2019 13:08
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3788

Actions (login required)

View Item View Item