Выявление потенциальных ментальных способностей студентов методом газоразрядной визуализации для повышения качества образования

Пісоцька, Л.А. and Короленко, А.С. and Третяк, Т.О. and Кочкарова, Я. (2017) Выявление потенциальных ментальных способностей студентов методом газоразрядной визуализации для повышения качества образования. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграціх до європейсього освітнього простору», Вип.21 (№ 2кн3). pp. 216-226. ISSN 2308-3778

[img]
Preview
Text
Выявление потенциальных ментальных способностей студентов1.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Відповідальність за освіту і виховання несуть викладач і студент. Студент повинен розвивати свою програму освіти, а викладач створювати умови для розвитку особистості студента, інтенсифікувати процес засвоєння їм постійно збільшуються обсягів актуальної інформації. Для реалізації цього завдання педагог повинен визначити творчий потенціал кожного студента, який нерозривно пов'язаний з типом мислення і на основі індивідуально-типологічних особливостей учнів створити інноваційні програми, спрямовані на їх особистісний та професійний ріст. У статті представлені дані ментального стану студентів методом візуалізації газоразрядного світіння (ГРВ) їх пальців рук, проведена порівняльна характеристика з результатами психологічного тестування і даними електроенцефалографічного аналізу. Застосування методу ГРВ дозволяє виявити резервні можливості студента за типом мислення на відміну від інших методів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: вища освіта, індивідуальне навчання, біоенергетика, ментальна здатність
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2)
Departments > Department of Pathological Anatomy and Forensic Medicine
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 22 May 2019 14:33
Last Modified: 23 May 2019 08:38
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4081

Actions (login required)

View Item View Item