Пісоцька, Л.А. and Короленко, А.С. and Третяк, Т.О. and Кочкарова, Я. (2017) Выявление потенциальных ментальных способностей студентов методом газоразрядной визуализации для повышения качества образования. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграціх до європейсього освітнього простору», Вип.21 (№ 2кн3). pp. 216-226. ISSN 2308-3778
|
Text
Выявление потенциальных ментальных способностей студентов1.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Відповідальність за освіту і виховання несуть викладач і студент. Студент повинен розвивати свою програму освіти, а викладач створювати умови для розвитку особистості студента, інтенсифікувати процес засвоєння їм постійно збільшуються обсягів актуальної інформації. Для реалізації цього завдання педагог повинен визначити творчий потенціал кожного студента, який нерозривно пов'язаний з типом мислення і на основі індивідуально-типологічних особливостей учнів створити інноваційні програми, спрямовані на їх особистісний та професійний ріст. У статті представлені дані ментального стану студентів методом візуалізації газоразрядного світіння (ГРВ) їх пальців рук, проведена порівняльна характеристика з результатами психологічного тестування і даними електроенцефалографічного аналізу. Застосування методу ГРВ дозволяє виявити резервні можливості студента за типом мислення на відміну від інших методів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | вища освіта, індивідуальне навчання, біоенергетика, ментальна здатність |
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2) Departments > Department of Pathological Anatomy and Forensic Medicine |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 22 May 2019 14:33 |
Last Modified: | 23 May 2019 08:38 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4081 |
Actions (login required)
View Item |