Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни “сімейна медицина”

Ханюков, О.О. and Смольянова, О.В. (2019) Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни “сімейна медицина”. Медична освіта, № 1. pp. 131-134. ISSN 2414-5998 (Online), 1681-2751(Print)

[img]
Preview
Text
Використання методу логічних ігор.pdf

Download (107kB) | Preview

Abstract

Мета роботи – оцінити ефективність використання методу логічних ігор як самостійної роботи студентів під час вивчення дисципліни “Сімейна медицина”. Основна частина . У дослідженні було використано метод логічних ігор (кросворд) для підготовки до теми “Організація надання невідкладної допомоги в практиці сімейного лікаря. Невідкладна допомога, що надається сімейним лікарем у випадку раптової смерті на догоспітальному етапі” у студентів 6 курсу, що вивчали дисципліну “Сімейна медицина”. У дослідженні взяли участь 56 студентів, які були розподілені на 2 групи: перша (25 студентів) готувалася до заняття, використовуючи лише методичні рекомендації, друга (31 студент) – на додаток до методичних рекомендацій отримала кросворд, складений співробітниками кафедри, який містив 0 питань з відповідної теми. Кросворд було видано за 1 день до теми з метою спрямувати увагу студента на важливі деталі під час підготовки до заняття: етіологію, препарати та їх дозування, особливості ЕКГ. На занятті було роздано кейси за темою з питаннями без запропонованих можливих відповідей. Отримані результати виявили збільшення успішності студентів другої групи порівняно зі студентами першої. Висновки. Використання методу логічних ігор допомагає, з одного боку, підвищити активну складову навчання та додати позитивних емоцій у навчальний процес. Це, у свою чергу, сприяє кращому засвоєнню отриманих знань. З іншого боку, дана методика сприяє спрямуванню уваги на запам’ятовування важливих у діяльності лікаря термінів і назв лікарських засобів з точним дозуванням. The aim of the work – to evaluate the efficacy of using logic games method as the students’ independent work during the study of the discipline of Family Medicine. The main body. A logic game method (crossword puzzle) was used in the research to prepare for the topic “Organization of emergency care in the practice of a family doctor. Emergency aid that to be provided by the family doctor in case of sudden death at a prehospital stage” in the 6th year students who studied the subject “Family medicine”. 56 students participated in the research were divided into 2 groups: the group 1 (25 students) was preparing for the class, using only methodological recommendations, the group 2 (31 students) in addition to the methodological recommendations received a crossword with 30 questions on the relevant topic composed by the staff of the department. The crossword puzzle was given 1 day prior to the topic in order to direct the students attention to important details during the preparation for the lesson, e.g. etiology, drugs and their dosage, features of the ECG. At the lesson, “cases” on the topic with questions without the suggested possible answers were given to both groups. The obtained results revealed an increase in the progress of the students of the group 2 in comparison with the students of the group 1.Conclusions. On the one hand, the use of logic games method helps to increase the active component of learning and add positive emotions to the learning process. This, in turn, promotes a better assimilation of the gained knowledge. On the other hand, this technique helps to focus attention to remember the terms and drug names with accurate dosages, which is important in the doctor practice.

Item Type: Article
Additional Information: DOI 10.11603/me.2414-5998.2019.1.10097
Uncontrolled Keywords: кросворд; студенти; сімейна медицина; невідкладні стани; інноваційні методи навчання. crossword puzzles; students; family medicine; emergency care; innovative teaching methods.
Subjects: Teaching method
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2)
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 24 Oct 2019 13:50
Last Modified: 24 Oct 2019 13:50
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4411

Actions (login required)

View Item View Item