Пісоцька, Л.А. and Короленко, А.С. and Глухова, Н.В. and Фадєєва, Л.В. and Кочкарова, Янілджан and Каримов, Махмудхон (2018) Спосіб моніторингу психоемоційного стану учнів методом кірліанфотографії. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференція молодих вчених та студентів 24 - 26 жовтня 2018 року, м. Дрогобич. pp. 254-259.
|
Text
Пісоцька ст.Дрогобыч конференція.pdf Download (498kB) | Preview |
Abstract
Актуальність теми. В умовах розвитку різних напрямків педагогічних методів в освіті актуальним є забезпечення збереження здоров’я учнів. Відомо, що розвитку захворювань попереджають розлади нервово-ендокрино-імуної регуляції у різноманітних проявах. Найчастіше у молоді це вегето-судинні реакції з емоційною нерівновагою, підвищеною чи зниженою збудливістю, бистрою втомою, скарженням на головний біль, функціональні розлади травлення тощо. Тому актуальним є якомога раніше встановлення цих змін в стані здоров’я дитини для своєчасного їх усунення. З цієї нагоди, як експрес метод, заслуговують уваги кірліанографічні дослідження. Доведено, що змінення енергетичного метаболізму клітин попереджають клінічним проявам вегетативних розладів і не можуть бути встановлені лабораторними методами [2, 6]. Тому важливо оцінити неспецифічні функціональні розлади в організмі на до клінічному рівні для своєвчасного попередження їх розвитку. В основі кірліанфотографії полягає аналіз зображення газорозрядного світіння (ГРС) навколо пальців кінцівок людини у полі високої напруги [4], що в усьому світі відомо, як ефект Кірліан [3]. Метою роботи було порівняти психоемоційний стан учнів різного віку і з різними програмами навчання за результатами класичної кірліанфотографії. Методи та об’єкт досліджень. Методом кірліанфотографії на приладі «РЕК 1», розробленим УкрНДІ технологій машинобудування [5] з використанням рентгенівської плівки та стандартних умов її проявлення обстежили 12 учнів 10-и років після звичайного уроку (1 група) і 15 учнів того ж віку після уроку за програмою ноосферної освіти (2 група). Також обстежили 12 студентів коледжу у віці 16-17 років, 42 студента 2-3 курсів Національного університету і медакадемії до і після факультативних занять, 28 учнів гірничого університету у віці 18-19 років в період безпосередньо після здачі іспиту, через один і 3 тижні після сесії і перебування на літній практиці в заповіднику Крима. Для аналізу отриманих зображень використовували діагностичні критерії П. Мандела, згідно з яким є відповідність між типом світіння і формуванням патології [6]. Робили комп’ютерну обробку зображень [1].
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Alternative medicine and pharmacy Principles of Psychology |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2) |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 16 Jan 2020 08:02 |
Last Modified: | 16 Jan 2020 08:02 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4795 |
Actions (login required)
View Item |