Навчальна дисципліна «мікробіологія» у системі єкологічної освіти

Крушинська, Т.Ю. (2019) Навчальна дисципліна «мікробіологія» у системі єкологічної освіти. Ecology, environmental protection and balanced environmental management: education – science – production – 2019. pp. 135-138.

[img]
Preview
Text
навчальна_дисципліна.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемам екологічної освіти, яка є одним з найважливіших факторів сталого розвитку, гармонізації взаємовідносин природи та суспільства, забезпечення якості та безпеки життя людей. Екологізація освіти передбачає не тільки вивчення екології як окремого предмету студентами різних спеціальностей, а й поширення екологічних ідей, концепцій, принципів у всіх сферах освіти. Досліджено потенціал вивчення мікробіології для формування екологічного мислення, оскільки цей предмет є частиною навчальних програм для багатьох фахівців промислового та соціального секторів. Аналіз змісту мікробіології показав, що ця навчальна дисципліна включає знання екології мікроорганізмів, природоохоронну інформацію, а також cтаття присвячена проблемам екологічної освіти, яка є одним з найважливіших факторів сталого розвитку, гармонізації взаємовідносин природи та суспільства, забезпечення якості та безпеки життя людей. Екологізація освіти передбачає не тільки вивчення екології як окремого предмету студентами різних спеціальностей, а й поширення екологічних ідей, концепцій, принципів у всіх сферах освіти. Досліджено потенціал вивчення мікробіології для формування екологічного мислення, оскільки цей предмет є частиною навчальних програм для багатьох фахівців промислового та соціального секторів. Аналіз змісту мікробіології показав, що ця навчальна дисципліна включає знання екології мікроорганізмів, природоохоронну інформацію, а також питання, які самі по собі не є екологічними, але сприяють розвитку екологічного світогляду. Показано, що вивчення мікроекологічної системи організму людини, питання стійкості до антибіотиків, факторів, що впливають на інфекційний процес, спостереження за вирощуванням мікроорганізмів, забезпечує умови для розуміння екологічних зв'язків, ролі антропогенного фактора, взаємного впливу соціальних та екологічних механізмів. , які самі по собі не є екологічними, але сприяють розвитку екологічного світогляду. Показано, що вивчення мікроекологічної системи організму людини, питання стійкості до антибіотиків, факторів, що впливають на інфекційний процес, спостереження за вирощуванням мікроорганізмів, забезпечує умови для розуміння екологічних зв'язків, ролі антропогенного фактора, взаємного впливу соціальних та екологічних механізмів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогіка вищої школи, екологізація освіти, екологічне мислення
Subjects: Medical Microbiology of the basics of Immunology
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Microbiology, virology, immunology and epidemiology
Depositing User: Ирина Медведева
Date Deposited: 07 Feb 2020 06:31
Last Modified: 10 Feb 2020 08:30
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4909

Actions (login required)

View Item View Item