Включення елементів ОСКЕ в навчання педіатрії англомовних студентів на 4-му році навчання

Абатуров, О.Є. and Агафонова, О.О. (2019) Включення елементів ОСКЕ в навчання педіатрії англомовних студентів на 4-му році навчання. Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 16–17 трав. 2019 р.). p. 155.

[img]
Preview
Text
МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ -2019 Тернополь_С. 155.pdf

Download (290kB) | Preview
Official URL: https://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/1...

Abstract

Вступ. Об’єктивний структурований клінічний екзамен (ОСКЕ) є методом, що використовують для оцінки клінічної компетентності. На відміну від традиційних методів оцінки ОСКЕ дозволяє оцінити рівень клінічних навичок та можливість самостійного здійснення медичної діяльності. Основна частина. У теперішній час ОСКЕ використовується для атестації випускників медичних вишів України, а також на різних етапах післядипломної освіти. Екзамен добре підходить для критеріально-орієнтованих, бар’єрних іспитів, що проводяться для прийняття рішення про успішність завершення програми навчання та висновків про досягнення студентами критеріїв, що передбачені програмою навчання. Підготовка студентів до ОСКЕ повинна розпочинатися якомога раніше, за час навчання студент повинен звикнути зосереджувати увагу на придбанні клінічних вмінь та навичок. Ми вважаємо важливим включення елементів ОСКЕ до іспитів з педіатрії, що проводяться на 4 році навчання після опанування циклу «Педіатрія. Модуль 1».

Item Type: Article
Additional Information: https://repository.tdmu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/11005/20-2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Pediatrics 1 and medical genetics (formerly - Faculty Pediatrics and Medical Genetics)
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 20 May 2020 12:34
Last Modified: 20 May 2020 12:34
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5376

Actions (login required)

View Item View Item