Єхалов, В.В. and Самойленко, А.В. and Романюта, І.А. (2020) Гумор-як сучасний підхід до навчання лікарів-інтернів. Південноукраїнський медичний науковий журнал, 25. pp. 32-34. ISSN 2306-7772
Text
Гумор як сучасний підхід.pdf Download (227kB) |
Abstract
Сучасна медична освіта вимагає нових підходів до процесу навчання в інтернатурі. Гумор створює спокійні, захоплюючі та безпечні обставини. Розслаблена сміхом група в більшій мірі готова до діалогу, що в підсумку полегшує роботу викладача і дозволяє знайти контакт з аудиторією. Крім психологічної, використання гумору на навчальному занятті виконує й андрагогічну функцію. За спостереженням, проведеного в межах відвідування відкритих та пілотних занять з опитуванням лікарів-інтернів, максимальна доречна кількість гумористичних ситуацій під час двогодинного заняття – 6, а збільшення «дози» вже починає відволікати від навчального матеріалу. Запропоновані нами у гумористичному стилі питання викликали неабиякий інтерес аудиторії, окрім цього надали певну інформацію для консолідації отриманих знань у пам’яті молодих колег (виживання знань).
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | гумор,лікарі-інтерни,освіта. |
Subjects: | Fundamentals of Pedagogy |
Divisions: | Departments > Department of Therapeutic Stomatology Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE |
Depositing User: | Оксана Мажуга |
Date Deposited: | 21 Dec 2020 09:29 |
Last Modified: | 21 Dec 2020 09:29 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6119 |
Actions (login required)
View Item |