Гумор-як сучасний підхід до навчання лікарів-інтернів

Єхалов, В.В. and Самойленко, А.В. and Романюта, І.А. (2020) Гумор-як сучасний підхід до навчання лікарів-інтернів. Південноукраїнський медичний науковий журнал, 25. pp. 32-34. ISSN 2306-7772

[img] Text
Гумор як сучасний підхід.pdf

Download (227kB)

Abstract

Сучасна медична освіта вимагає нових підходів до процесу навчання в інтернатурі. Гумор створює спокійні, захоплюючі та безпечні обставини. Розслаблена сміхом група в більшій мірі готова до діалогу, що в підсумку полегшує роботу викладача і дозволяє знайти контакт з аудиторією. Крім психологічної, використання гумору на навчальному занятті виконує й андрагогічну функцію. За спостереженням, проведеного в межах відвідування відкритих та пілотних занять з опитуванням лікарів-інтернів, максимальна доречна кількість гумористичних ситуацій під час двогодинного заняття – 6, а збільшення «дози» вже починає відволікати від навчального матеріалу. Запропоновані нами у гумористичному стилі питання викликали неабиякий інтерес аудиторії, окрім цього надали певну інформацію для консолідації отриманих знань у пам’яті молодих колег (виживання знань).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: гумор,лікарі-інтерни,освіта.
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Divisions: Departments > Department of Therapeutic Stomatology
Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE
Depositing User: Оксана Мажуга
Date Deposited: 21 Dec 2020 09:29
Last Modified: 21 Dec 2020 09:29
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6119

Actions (login required)

View Item View Item