Макаренко, О.В. and Заславський, Д.Д. and Корнієнко, В.В. (2022) Особливості учбового процесу з фармацевтичного менеджмента та маркетингу за умов дистанційного навчання. In: International scientific innovations in human life. Proceedings of the 10th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom. 2022, pp. 146-148. ISBN 978-92-9472-195-2
| ![[img]](http://repo.dma.dp.ua/style/images/fileicons/text.png) | Text INTERNATIONAL-SCIENTIFIC-INNOVATIONS-IN-HUMAN-LIFE-13-15.04.22 P. 146-148.pdf Download (511kB) | 
Abstract
Згідно з навчальними планами за спеціальністю «Фармація» вивчення дисципліни «Фармацевтичний маркетинг та менеджмент» здійснюється в VIII – IX семестрах. Метою вивчення дисципліни є сформувати та поглибити у здобувачів вищої освіти професійно компетентні знання та практичні навички щодо базових категорій менеджменту та маркетингу, здійснення загального та маркетингового управління фармацевтичними організаціями з урахуванням міжнародного досвіду та адаптацією до сучасних реалій вітчизняного ринку.
| Item Type: | Book Section | 
|---|---|
| Additional Information: | https://sci-conf.com.ua/x-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-international-scientific-innovations-in-human-life-13-15-aprelya-2022-goda-manchester-velikobritaniya-arhiv/ | 
| Uncontrolled Keywords: | навчання, студенти, фармацевтичний менеджмент та маркетинг | 
| Subjects: | Social medicine, organization and health economics | 
| Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of social medicine, public health and health care management | 
| Depositing User: | Елена Шрамко | 
| Date Deposited: | 21 Apr 2023 10:35 | 
| Last Modified: | 21 Apr 2023 10:35 | 
| URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8326 | 
Actions (login required)
|  | View Item | 
 
        

