Проблемно орієнтована клінічна онлайн симуляція «Хворий з запальним артритом»: власний досвід

Ханюков, О.О. and Смольянова, О.В. and Сапожниченко, Л.В. (2024) Проблемно орієнтована клінічна онлайн симуляція «Хворий з запальним артритом»: власний досвід. Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі: наук.-метод. міжуніверситет Медична симуляція – погляд у майбутнє (впровадження інноваційних технологій у вищу медичну освіту України): наук.-практ. конф. з міжнар. участю.. pp. 218-221.

[img] Text
Проблемно орієнтована клінічна онлайн симуляція «Хворий з запальним артритом» власний досвід.pdf

Download (564kB)

Abstract

Вступ. Враховуючи поширеність захворювання суглобів у країнах з низьким та середнім рівнем доходу, вміння диференціювати запальні та дистрофічні артрити є потрібною навичкою у практиці клініциста. Адже помилки у діагнозі призводять до незворотних змін через несвоєчасно розпочату терапію хворобомодифікуючими антиревматичними препаратами (ХМАРП). Було показано, що навчання з використанням клінічної симуляції покращує навички діагностики при роботі з пацієнтом з суставним синдромом. Це, в свою чергу, сприяє більш ранньому встановленню діагнозу, а також зменшенню витрат у системі охорони здоров’я, запобігаючи призначенню непотрібних тестів. Використання клінічної симуляції є особливо актуальним під час вимушених періодів онлайн навчання, що зумовлені військовою агресією російської федерації, коли доступ до реальних пацієнтів обмежено, і важливим аспектом є безпека студента. Саме тому у рамках вивчення студентами 6 курсу клінічної дисципліни «Внутрішні хвороби» на кафедрі внутрішньої медицини 3 Дніпровського державного медичного університету під час заняття за темою «Ведення хворого з суглобовим синдромом» було впроваджено клінічну симуляцію «Хворий з запальним артритом». Проте зазначену симуляцію можна використовувати і під час очного навчання здобувачів вищої медичної освіти, адже не завжди у клініці є пацієнт за темою заняття або він / вона може не погодитися спілкуватися зі студентами, а при виявленні помилок викладачу важко їх корегувати у присутності хворого. Основна частина. Мета: висвітлити методику проведення заняття за темою «Ведення хворого з суглобовим синдромом» під час синхронного компоненту дистанційного навчання з використанням технології «симуляційний пацієнт».

Item Type: Article
Additional Information: доповідь на конференції
Uncontrolled Keywords: симуляційне навчання, віртуальний клінічний кейс, клінічна симуляція, дистанційне навчання, запальний артрит.
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2)
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 15 Apr 2024 10:46
Last Modified: 15 Apr 2024 10:46
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8851

Actions (login required)

View Item View Item