Використання сучасних цифрових технологій у маркетингових стратегіях фармацевтичних компаній

Іслам, Абдаллах (2025) Використання сучасних цифрових технологій у маркетингових стратегіях фармацевтичних компаній. [Master's thesis] (Unpublished)

[img] Text
Магістрська Абдаллах Іслам.pdf

Download (741kB)
[img] Text
Рецензія Абдаллах Іслам.pdf

Download (204kB)

Abstract

Інтеграція сучасних цифрових технологій у маркетингові стратегії фармацевтичних компаній є значним прогресом у сфері фармацевтичного маркетингу та стратегічного управління. В епоху, що характеризується швидкою цифровізацією та зміною поведінки споживачів, використання цифрових інструментів стало важливим для підтримки конкурентоспроможності та покращення комунікації з медичними працівниками та кінцевими споживачами.Це дослідження досліджує впровадження сучасних цифрових технологій, таких як аналітика даних, маркетинг у соціальних мережах, електронна деталізація та персоналізація на основі штучного інтелекту, у маркетингову діяльність фармацевтичних компаній. Використовуючи змішаний підхід, що включає галузеві тематичні дослідження, аналіз опитувань та показники ефективності, Інтеграція сучасних цифрових технологій у маркетингові стратегії фармацевтичних компаній є значним прогресом у сфері фармацевтичного маркетингу та стратегічного управління. В епоху, що характеризується швидкою цифровізацією та зміною поведінки споживачів, використання цифрових інструментів стало важливим для підтримки конкурентоспроможності та покращення комунікації з медичними працівниками та кінцевими споживачами.Це дослідження досліджує впровадження сучасних цифрових технологій, таких як аналітика даних, маркетинг у соціальних мережах, електронна деталізація та персоналізація на основі штучного інтелекту, у маркетингову діяльність фармацевтичних компаній. Використовуючи змішаний підхід, що включає галузеві тематичні дослідження, аналіз опитувань та показники ефективності, дослідження досліджує ефективність цих технологій у досягненні стратегічних маркетингових цілей.Результати показують, що цифрові технології не лише оптимізують таргетування та залучення клієнтів, але й сприяють формуванню більшої впізнаваності бренду та довіри. Крім того, дослідження підкреслює необхідність інтеграції етичних міркувань та дотримання нормативних вимог під час застосування цифрових стратегій у високорегульованому фармацевтичному середовищі.На завершення, дослідження надає всебічне розуміння того, як фармацевтичні компанії можуть використовувати цифрові інновації для покращення своїх маркетингових стратегій, покращення відносин із зацікавленими сторонами та забезпечення стійкої конкурентної переваги на ринку, що трансформується в цифровому масштабі

Item Type: Master's thesis
Additional Information: фармацевтичний маркетинг, цифрові технології, маркетингова стратегія, взаємодія з клієнтами, фармацевтична галузь, цифрова трансформація
Uncontrolled Keywords: фармацевтичний маркетинг, цифрові технології, маркетингова стратегія, взаємодія з клієнтами, фармацевтична галузь, цифрова трансформація
Subjects: Pharmacoeconomics
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of social medicine, public health and health care management
Depositing User: Аліна Чеботарьова
Date Deposited: 11 Jul 2025 11:09
Last Modified: 11 Jul 2025 11:09
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/9529

Actions (login required)

View Item View Item