UNSPECIFIED (2025) Аналіз брендингу аптечних мереж як інструменту підвищення конкурентоспроможності. [Master's thesis] (Unpublished)
![]() |
Text
Магістрська Хамдауі Алааеддіне.pdf Download (671kB) |
![]() |
Text
Рецензія Хамдауні Аллаеддин.pdf Download (228kB) |
Abstract
Аналіз брендингу аптечних мереж як інструменту підвищення конкурентоспроможності є життєво важливою галуззю дослідження в галузі маркетингу та бізнес-стратегії. На дедалі конкурентнішому ринку охорони здоров'я ефективний брендинг може суттєво впливати на вибір та лояльність споживачів. Це дослідження досліджує різні стратегії брендингу, що використовуються аптечними мережами, та їхній вплив на позиціонування на ринку та сприйняття клієнтами.Використовуючи комбінацію якісних та кількісних методів дослідження, включаючи тематичні дослідження та аналіз ефективності бренду, це дослідження має на меті визначити ключові елементи брендингу, які сприяють конкурентній перевазі аптеки. Дослідження досліджує, як такі фактори, як ідентичність бренду, залученість клієнтів та диференціація послуг, відіграють вирішальну роль у формуванні споживчих уподобань та стимулюванні продажів.Результати дослідження показують, що сильний брендинг не лише підвищує видимість та впізнаваність, але й сприяє довірі та лояльності серед клієнтів. Крім того, дослідження підкреслює важливість адаптації стратегій брендингу для задоволення потреб споживачів, що змінюються, в динамічному ринковому середовищі.На завершення, це дослідження надає цінну інформацію про стратегічну роль брендингу в аптечних мережах, пропонуючи основу для розробки ефективних брендингових ініціатив, які можуть призвести до підвищення конкурентоспроможності та успіху на ринку
Item Type: | Master's thesis |
---|---|
Additional Information: | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Магістр» спеціальності 226 «Фармація. Промислова фармація» |
Uncontrolled Keywords: | брендинг аптек, конкурентна перевага, лояльність споживачів, маркетингова стратегія, ідентичність бренду, ринок охорони здоров'я |
Subjects: | Pharmacoeconomics |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of social medicine, public health and health care management |
Depositing User: | Аліна Чеботарьова |
Date Deposited: | 11 Jul 2025 11:25 |
Last Modified: | 11 Jul 2025 11:25 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/9531 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |