Шляхи інтеграції базових знань та формування клінічного мислення у студентів під час вивчення терапевтичної стоматології

Каюкова, В.Д. (2015) Шляхи інтеграції базових знань та формування клінічного мислення у студентів під час вивчення терапевтичної стоматології. Світ медицини та біології, № 4 (54). pp. 148-150. ISSN 2079-8334

[img]
Preview
Text
В. Д. Каюкова.pdf

Download (156kB) | Preview

Abstract

В статті йдеться про необхідність розробки нових методичних прийомів при викладанні терапевтичної стоматології, які б дозволили комплексно оцінювати рівень знань студентів з уніфікацією критеріїв визначення рівня підготовки, а також дозволяли формувати навички клінічного мислення. Метою роботи був пошук шляхів формування та оцінки рівня клінічного мислення у студентів-стоматологів під час вивчення різних тематичних модулів на кафедрі терапевтичної стоматології. Створений банк теоретично-клінічних задач, приклади яких наводяться у статті. Наводяться приклади задач, присвячених структурі та патології періодонту. Таким чином, подібні завдання достатньо ефективно дозволяють інтегрувати теоретичні знання у клінічну практику студента. The paper is dedicated to theoretical knowledge integration students into their clinical practice in learning at the department of therapeutic dentistry. It is necessary to finding new teaching methods, which allow to assess the level of knowledge of students, as well as to denote of clear criteria that determine the level of theoretical competence of the student and allowed to develop the skills of clinical thinking. The aim of this job where finding the ways of formation and evaluation of clinical thinking dental students during passing by them different thematic modules at the therapeutic dentistry department. It was prepared the list of theoretical-clinical tasks, examples of which described at this article. They are dedicated to structure and pathology of periodontium. Such of tasks allow quite effectively provide theoretical knowledges into the clinical education of students.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогіка, клінічне мислення, терапевтична стоматологія, періодонт. pedagogic, clinical thinking, therapeutic dentistry, periodontium.
Subjects: Therapeutic dentistry
Medicine. Education
Educational work
Divisions: Departments > Department of Therapeutic Stomatology
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 12 Dec 2016 14:44
Last Modified: 12 Dec 2016 14:44
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1250

Actions (login required)

View Item View Item