Поняття «інтерактивний метод навчання» як лінгводидактична категорія

Солодюк, Н.В. (2016) Поняття «інтерактивний метод навчання» як лінгводидактична категорія. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, № 1 (298 Ч1). pp. 107-114. ISSN 2227-2844

[img]
Preview
Text
Visnuk №_1(298)_Ч_1__2016-p107-114.pdf

Download (480kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються закономірності, принципи навчання української мови. Обґрунтовано поняття методу як дидактичної категорії, описано наявні класифікації методів. У ній з’ясовано чинники, що зумовлюють лінгводидактичний аспект упровадження інтерактивних методів навчання, а також уточнено ключові поняття «інтерактивні методи навчання української мови», «види інтерактивних методів навчання української мови». На основі узагальнення лінгводидактичних студій виділено основні ознаки інтерактивних методів навчання української мови: інтерактивні методи – один із провідних засобів навчання української мови на сучасному етапі; інтерактивні методи мають значні можливості для формування мовної, мовленнєвої, соціокультурної, комунікативної компетенцій учнів; ці методи стимулюють самостійність і креативність учнів в опануванні, узагальненні й систематизації теоретичних знань учнів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: принципи, закономірності, метод навчання, інтерактивні методи навчання, інтерактивна діяльність.
Subjects: Philology
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 13 Mar 2017 09:51
Last Modified: 13 Mar 2017 15:16
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1509

Actions (login required)

View Item View Item