Солодюк, Н.В. (2016) Поняття «інтерактивний метод навчання» як лінгводидактична категорія. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, № 1 (298 Ч1). pp. 107-114. ISSN 2227-2844
|
Text
Visnuk №_1(298)_Ч_1__2016-p107-114.pdf Download (480kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядаються закономірності, принципи навчання української мови. Обґрунтовано поняття методу як дидактичної категорії, описано наявні класифікації методів. У ній з’ясовано чинники, що зумовлюють лінгводидактичний аспект упровадження інтерактивних методів навчання, а також уточнено ключові поняття «інтерактивні методи навчання української мови», «види інтерактивних методів навчання української мови». На основі узагальнення лінгводидактичних студій виділено основні ознаки інтерактивних методів навчання української мови: інтерактивні методи – один із провідних засобів навчання української мови на сучасному етапі; інтерактивні методи мають значні можливості для формування мовної, мовленнєвої, соціокультурної, комунікативної компетенцій учнів; ці методи стимулюють самостійність і креативність учнів в опануванні, узагальненні й систематизації теоретичних знань учнів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | принципи, закономірності, метод навчання, інтерактивні методи навчання, інтерактивна діяльність. |
Subjects: | Philology Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 13 Mar 2017 09:51 |
Last Modified: | 13 Mar 2017 15:16 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1509 |
Actions (login required)
View Item |