The concept of „interactive learning method” as a linguodidactic category

Solodiuk, Nataliia and Shchurovskaya, Olga (2018) The concept of „interactive learning method” as a linguodidactic category. Zbiór artykułów naukowych z Konf. Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii (31.03.2018). pp. 140-144.

[img]
Preview
Text
75-03_140-144.pdf

Download (96kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано поняття методу як дидактичної категорії, описано наявні класифікації методів. У ній з’ясовано чинники, що зумовлюють лінгводидактичний аспект упровадження інтерактивних методів навчання, а також уточнено ключові поняття „інтерактивні методи навчання української мови”, „види інтерактивних методів навчання української мови”. На основі узагальнення лінгводидактичних студій виділено основні ознаки інтерактивних методів навчання української мови.

Item Type: Article
Additional Information: Сборник научных статей Международной научно-практической конференции (он-лайн), организованной для академических кадров университетов, научно-исследовательских и исследовательских подразделений из стран бывшего Советского Союза и бывшей Югославии (31/03/2018) - Варшава, 2018 г.
Uncontrolled Keywords: Принципи, закономірності, метод навчання, інтерактивні методи навчання, інтерактивна діяльність.
Subjects: Linguistics
Divisions: Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 18 May 2018 08:55
Last Modified: 18 May 2018 08:55
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/2781

Actions (login required)

View Item View Item