Solodiuk, Nataliia and Shchurovskaya, Olga (2018) The concept of „interactive learning method” as a linguodidactic category. Zbiór artykułów naukowych z Konf. Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii (31.03.2018). pp. 140-144.
|
Text
75-03_140-144.pdf Download (96kB) | Preview |
Abstract
У статті обґрунтовано поняття методу як дидактичної категорії, описано наявні класифікації методів. У ній з’ясовано чинники, що зумовлюють лінгводидактичний аспект упровадження інтерактивних методів навчання, а також уточнено ключові поняття „інтерактивні методи навчання української мови”, „види інтерактивних методів навчання української мови”. На основі узагальнення лінгводидактичних студій виділено основні ознаки інтерактивних методів навчання української мови.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Сборник научных статей Международной научно-практической конференции (он-лайн), организованной для академических кадров университетов, научно-исследовательских и исследовательских подразделений из стран бывшего Советского Союза и бывшей Югославии (31/03/2018) - Варшава, 2018 г. |
Uncontrolled Keywords: | Принципи, закономірності, метод навчання, інтерактивні методи навчання, інтерактивна діяльність. |
Subjects: | Linguistics |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 18 May 2018 08:55 |
Last Modified: | 18 May 2018 08:55 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/2781 |
Actions (login required)
View Item |