Солодюк, Н.В. (2018) Інтерактивні методи навчання в процесі викладання української мови як іноземної. Актуальні проблеми навчання іноземних студентів. Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції. – Дніпро, 2018. pp. 102-103.
|
Text
Тези 2018_102-103.pdf Download (672kB) | Preview |
Abstract
У сучасних умовах викладання української мови як іноземної відбувається удосконалення процесу навчання. Останнім часом значну увагу педагоги приділяють новітнім технологіям, а саме інтерактивним методам навчання. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес організований таким чином, що практично всі студенти виявляються залученими до процесу пізнання, вони мають змогу дискутувати з приводу того, що знають і думають. Спільна діяльність студентів у процесі пізнання, засвоєння навчального матеріалу означає, що кожен робить свій індивідуальний внесок, відбувається обмін знаннями, ідеями, способами діяльності, причому в атмосфері доброзичливості й взаємної підтримки, що дозволяє не лише одержувати нові знання, а розвиває пізнавальну діяльність. Інтерактивне навчання розвиває комунікативні уміння і навички, допомагає встановленню емоційних контактів між студентами, забезпечує виховне завдання. Використання інтерактивних методів надає можливості для організації ділової співпраці з метою вирішення поставленої проблеми.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Philology Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 06 Mar 2019 12:44 |
Last Modified: | 06 Mar 2019 12:44 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3877 |
Actions (login required)
View Item |