Височина, І.Л. and Гайдук, О.І. and Башкірова, Н.С. (2019) Перший досвід підготовки спеціалістів за фахом «Фізична терапія, ерготерапія» з пропедевтики педіатрії на кафедрі сімейної медицини ДЗ «ДМА». Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 16–17 трав. 2019 р.). pp. 69-70.
|
Text
МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ-Тернопіль -2019_69-70.pdf Download (357kB) | Preview |
|
|
Text
МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ -2019 Тернополь_С. 162-163.pdf Download (449kB) | Preview |
Abstract
У ДЗ «ДМА» готуються фахівці першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров'я» за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія» кваліфікації освітньої «Бакалавр фізичної терапії, ерготерапії», кваліфікації професійної «Фахівець з фізичної реабілітації». Аналіз світового досвіду підготовки ерготерапевтів та методолого-педагогічних основ їх навчання дозволили розробити освітню програму підготовки бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії у ДЗ «ДМА», метою якої є забезпечення здобуття студентами компетенцій для розробки профілактичних та реабілітаційних стратегій при визначенні індивідуального плану фізичної терапії. Фундаментальною дисципліною підготовки студентів за спеціальністю «Фізична терапія, ерготерапія» є «Пропедевтика педіатрії», викладанню якої на кафедрі сімейної медицини ФПО для студентів другого курсу навчання передували ретельний аналіз світового досвіду за цим питанням. На підставі освітньо-професійної програми та навчального плану ДЗ «ДМА» підготовки фахівців за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія» кафедрою сімейної медицини було розроблено робочу програму. Основною метою реалізації робочої програми «Пропедевтика педіатрії» є визначення та організація засвоєння знань і навиків, що забезпечують внесок у формування інтегральної компетентності випускника – бакалавра фізичної терапії, ерготерапії, а саме, здатності вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, пов’язані з порушеннями функцій органів та систем у дітей, зокрема, опорно-рухового апарату, нервової, серцево-судинної та дихальної систем із застосуванням положень, теорій та методів медико-біологічних, соціальних, психолого-педагогічних наук в умовах комплексності та невизначеності.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | https://repository.tdmu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/11005/20-2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y |
Subjects: | Propedevtika pediatrics Postgraduate education |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of Family Medicine FPE |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 24 Oct 2019 13:50 |
Last Modified: | 21 May 2020 07:42 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4410 |
Actions (login required)
View Item |