Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря

Конопкіна, Л.І. and Березовський, В.М. and Кірєєва, Т.В. and Богацька, К.Є. and Черкасова, О.Г. and Мироненко, О.В. and Фесенко, О.В. and Ботвінікова, Л.А. and Бєлослудцева, К.О. (2018) Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря. Медична освіта, 3. pp. 36-38. ISSN 1681-2751

[img]
Preview
Text
8.pdf

Download (118kB) | Preview

Abstract

Мета роботи – визначити роль різних виховних технологій, які використовують співробітники кафедри внутрішньої медицини 1 Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України” (ДЗ “ДМА”), у формуванні особистості сучасного лікаря. Основна частина. Сучасне виховання в Україні повинне забезпечувати долучення молоді до світової й національної культури, до загальнолюдських цінностей. За формами й методами воно може впроваджуватися у різних напрямках – від навчання майбутніх лікарів щодо співпраці у рамках шкіл для хворих з різною хронічною патологією. Співробітники кафедри приділяють велику увагу всебічному вихованню майбутнього покоління лікарів і викладачів, добре розуміючи, що воно повинно бути не лише багато у чому обізнаним, а й емоційно здоровим та виваженим. Задля цієї мети молодь залучається до відвідувань театрів, музеїв міста, виставок робіт майстрів народної творчості тощо. Висновки. Різні виховні технології формують високоморальні якості сучасного лікаря. Досвід ДЗ “ДМА” має потужний арсенал застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі. Ефективність їх впровадження залежить від традицій навчального закладу, а також здібностей, вмінь і бажань педагогічного колективу. The aim of the work – to determine the role of different educational technologies used by the stuff of the Department of Internal Medicine 1 of the State Institution “Dnipropetrovsk Medical Academy of the Ministry of Health of Ukraine” (SI “DMA”). The main body. Modern education in Ukraine should ensure the adherence of young people to world and national culture, to universal values. According to the forms and methods, it can be implemented in different directions – from training of future doctors for cooperation within the framework of schools for patients with different chronic pathologies. The staff of the department pays great attention to the comprehensive education of the future generation of doctors and teachers, knowing well that it should be not only knowledgeable but emotionally sound and well-informed. For this purpose, young people are attracted to visits to theaters, museums of the city, exhibitions of works of folk art craftsmen, etc. Conclusions. Different educational technologies form the high-quality qualities of a modern physician. The experience of Dnipropetrovsk Medical Academy has a powerful arsenal of pedagogical innovations in the educational process. The effectiveness of their implementation depends on the traditions of the educational institution, as well as the abilities, skills and desires of the teaching staff.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: виховання, виховні технології, особистість лікаря, education, educational technologies, personality of the doctor.
Subjects: Internal diseases
Educational work
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Depositing User: Оксана Мажуга
Date Deposited: 14 Nov 2019 09:34
Last Modified: 14 Nov 2019 09:34
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4519

Actions (login required)

View Item View Item