Стадніченко, С.М. (2018) Розвиток пізнавального інтересу студентів під час розв’язування практико-орієнтованих завдань. Наукові записки. Сер. "Педагогічні науки", 173. pp. 127-130. ISSN 2415-7988 (р), 2521-1919 (о)
|
Text
Стадніченко_ 1.pdf Download (348kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена проблемі розвитку пізнавального інтересу студентів під час розв’язування практико-орієнтованих завдань. Розкрито сутність понять прикладна та практико-орієнтована задача. Описано досвід активізації пізнавальної діяльності студентів за допомогою методів формування їх пізнавальних інтересів: 1) метод використання ефекту новизни навчального матеріалу; 2) метод опори на життєвий досвід; 3) метод створення ситуації успіху в навчанні; 4) метод інтерактивного навчання; 5) метод інтеграції знань на міжпредметній основі; 6) метод ситуативного моделювання та застосування знань у напрямку обраного профіля; 7) метод самоорганізації навчання; 8) метод планування освітніх досягнень (самовдосконалення); 9) комплексний метод навчальних проектів. Запропоновано приклади завдань, які можуть застосовуватися у межах цих методів, для підвищення пізнавального інтересу та професійної компетентності студентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | пізнавальний інтерес, прикладна задача, практико-орієнтована задача, методи формування пізнавальних інтересів студентів. |
Subjects: | Biophysics |
Divisions: | Departments > Department of Medical and Biological Physics and Informatics |
Depositing User: | Оксана Мажуга |
Date Deposited: | 22 Nov 2019 09:27 |
Last Modified: | 22 Nov 2019 09:27 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4564 |
Actions (login required)
View Item |