Розвиток пізнавального інтересу студентів під час розв’язування практико-орієнтованих завдань

Стадніченко, С.М. (2018) Розвиток пізнавального інтересу студентів під час розв’язування практико-орієнтованих завдань. Наукові записки. Сер. "Педагогічні науки", 173. pp. 127-130. ISSN 2415-7988 (р), 2521-1919 (о)

[img]
Preview
Text
Стадніченко_ 1.pdf

Download (348kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі розвитку пізнавального інтересу студентів під час розв’язування практико-орієнтованих завдань. Розкрито сутність понять прикладна та практико-орієнтована задача. Описано досвід активізації пізнавальної діяльності студентів за допомогою методів формування їх пізнавальних інтересів: 1) метод використання ефекту новизни навчального матеріалу; 2) метод опори на життєвий досвід; 3) метод створення ситуації успіху в навчанні; 4) метод інтерактивного навчання; 5) метод інтеграції знань на міжпредметній основі; 6) метод ситуативного моделювання та застосування знань у напрямку обраного профіля; 7) метод самоорганізації навчання; 8) метод планування освітніх досягнень (самовдосконалення); 9) комплексний метод навчальних проектів. Запропоновано приклади завдань, які можуть застосовуватися у межах цих методів, для підвищення пізнавального інтересу та професійної компетентності студентів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: пізнавальний інтерес, прикладна задача, практико-орієнтована задача, методи формування пізнавальних інтересів студентів.
Subjects: Biophysics
Divisions: Departments > Department of Medical and Biological Physics and Informatics
Depositing User: Оксана Мажуга
Date Deposited: 22 Nov 2019 09:27
Last Modified: 22 Nov 2019 09:27
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4564

Actions (login required)

View Item View Item