Особливості викладання медичної хімії для студентів медичних ВНЗ за спеціальністю «Фізична реабілітація»

Нетроніна, О.В. and Абраїмова, О.Є. and Пелешенко, Г.Б. and Маслак, Г.С. (2018) Особливості викладання медичної хімії для студентів медичних ВНЗ за спеціальністю «Фізична реабілітація». Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІV КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2018 р.). pp. 220-222.

[img]
Preview
Text
Zbirnik_Karishinski_Last_version_2018_P. 173-175_Нетроніна, Маслак.pdf

Download (473kB) | Preview
[img]
Preview
Text
Нетроніна_Абраїмова_Пелешенко_Маслак_Полтава_стаття.pdf

Download (6MB) | Preview

Abstract

Медична хімія, яка викладається в медичних вузах на першому курсі, не дивлячись на її фундаментальність, як правило має статус загальноосвітнього предмета. Основними функціями якого є забезпечення зв’язку між довузівськими і вузівськими етапами хімічної освіти, озброює студентів фундаментальними знаннями для вивчення інших дисциплін, для розуміння хімічної картини природи, та є необхідним компонентом спеціальних медичних дисциплін. Одним з нових напрямків у системі сучасної охорони здоров'я є фізична реабілітації. Сучасна медична реабілітація – це комплекс заходів, які спрямовані на максимально можливе відновлення порушених функцій ураженої системи організму, збереження працездатності пацієнта і його соціальну інтеграцію в суспільство. Крім того, в систему медичної реабілітації включено заходи з попередження, ранньої діагностики і корекції можливих порушень функцій пошкоджених органів або систем організму. Так для ДЗ «ДМА МОЗ України» «Фізична реабілітація» це нова спеціальність, яка має свої особливості. Студенти по закінченню навчання отримають кваліфікацію Бакалавр фізичної реабілітації. Викладання Медичної хімії здійснюється згідно з програми: загальний обсяг навчальних годин 90, з них лабораторних робіт 14 год, семінарських – 18год, лекцій – 18год, самостійна робота 40 год. На відміну від студентів-медиків студенти реабілітологи мають нижчий рівень знань з хімії, Труднощі які виникають при викладанні цієї дисципліни це різний рівень знань з хімії у студентів, так зазвичай він на середньому та низькому рівні, оскільки для вступу на цю спеціальність сертифікат ЗНО з хімії не потрібен Хоча майбутні фахівці повинні мати та використовувати знання не тільки з анатомії, фізіології, лікувальної справи, фармакології та інших біологічно-медичних напрямків, але й використовувати в діагностиці та лікуванні процеси електромагнітної, механічної, термічної та іншої природи (електрокардіографія, магнітно-резонансна томографія, методи дієтотерапії, магнітотерапії, фізіотерапії та інші). Тому метою викладання дисципліни «Медична хімія» для студентів, що навчаються за спеціальністю «Фізична реабілітація» є закладання основ наукового розуміння законів, закономірностей та принципів, на яких ґрунтуються новітні методики діагностики та лікування та формування наукового підходу до отримання подальших знань у галузі реабілітаційної медицини.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: викладання, медична хімія, фізична реабілітація
Subjects: Medicinal chemistry
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Biochemistry and medical chemistry
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 03 Jul 2020 07:44
Last Modified: 03 Jul 2020 08:01
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5513

Actions (login required)

View Item View Item