Сучасна методологія навчання студентів навичкам серцево-легеневої реанімації

Царьов, О.В. and Усенко, Л.В. and Кріштафор, А.А. and Машин, О.М. and Білоцерковець, О.В. (2020) Сучасна методологія навчання студентів навичкам серцево-легеневої реанімації. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції. 27-28 березня 2020 р., м.Дніпро, Ч. І. pp. 221-222.

[img] Text
Освіта і наука у мінливому світі_2020_Ч. 1_С. 221-222.pdf

Download (273kB)

Abstract

Оволодіння практичними навичками діагностики розвитку критичного стану і зупинки кровообігу, а також проведення серцево-легеневої реанімації є базовим в навчанні студентів медичних вузів та лікарів інтернів, незалежно від обраної ними спеціалізації. В цілому навчання серцево-легеневої реанімації повинно будуватися на наступних принципах. Початковий виклад теоретичного матеріалу простою, зрозумілою мовою з постійними повторами, використовуючи зорове сприйняття в навчанні (слайди), що дозволить студентам швидко зрозуміти суть проблеми та шляхи її вирішення. При цьому теоретичний виклад має бути коротким, оскільки другим етапом, який забезпечує запоруку успіху навчання реанімаційним заходам є відпрацювання кожним студентом практичних навичок на манекенах з виправленням і обговоренням допущених помилок. Після первинного оволодіння навичками серцево-легеневої реанімації третім етапом є підготовка студентів до командної роботи. Відпрацювання практичних навичок необхідно проводити до тих пір, поки кожний студент не оволодіє досконало навичками виконання відповідних реанімаційних заходів.

Item Type: Article
Subjects: Anesthesiology and Resuscitation
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Anaesthesiology and Intensive Care
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 16 Oct 2020 14:40
Last Modified: 16 Oct 2020 14:40
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5863

Actions (login required)

View Item View Item