Проблеми структурованого представлення навчальної інформації франкомовним студентам - провізорам на прикладі вивчення фізичної і колоїдної хімії

Хмельникова, Л.І. and Маслак, Г.С. (2021) Проблеми структурованого представлення навчальної інформації франкомовним студентам - провізорам на прикладі вивчення фізичної і колоїдної хімії. In: Scientific Collection «InterConf», (64): with the Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Conference «Science, Education, Innovation: Topical Issues and Modern Aspects» (June 25-26, 2021). Ühingu Teadus juhatus, Tallinn, Estonia, 2021, pp. 122-126. ISBN 978-5-7983-4322-5

[img] Text
280-1116-PB _2021-122-126.pdf

Download (618kB)
Official URL: http://www.interconf.top/

Abstract

Міждисциплінарні зв'язки відіграють важливу роль у підвищенні практичної і науково-теоретичної підготовки франкомовних студентів-провізорів. З огляду на роль і функції хімічних дисциплін у підготовці провізора, дуже важливим аспектом процесу навчання студентів є формування у них хімічних знань і умінь, як єдиного, монолітного фундаменту майбутніх професійних компетенцій, як міцну основу майбутньої успішної фармацевтичної діяльності.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: міждисциплінарні зв'язки, франкомовні студенти
Subjects: Physical and Colloid Chemistry
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Biochemistry and medical chemistry
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 21 Feb 2022 08:50
Last Modified: 21 Feb 2022 08:50
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7356

Actions (login required)

View Item View Item