Крячкова, Л.В. and Лехан, В.М. and Макаренко, О.В. and Заярський, М.І. and Гриценко, Л.О. (2021) Компетентнісний підхід як механізм забезпечення якості підготовки аспірантів зі спеціальності 229 «Громадське Здоров’я». In: Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 30-річчю Незалежності України, м. Яремче, 24 вересня 2021 р. Івано–Франківський національний медичний університет, Яремче, p. 148.
Text
Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу ІФНМУ Яремче 2021_С . 148.pdf Download (419kB) |
Abstract
Використання передового Європейського досвіду, національної нормативної бази та власних напрацювань щодо компетентнісного підходу у освітньому процесі, дозволяють забезпечити необхідний рівень та належну якість підготовки фахівців третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 229 «Громадське здоров’я» у ДДМУ.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Additional Information: | https://www.ifnmu.edu.ua/images/diyalnist_universitetu/konferencii/2021/yakist_osviti/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%90%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%8F%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%83%20%D0%86%D0%A4%D0%9D%D0%9C%D0%A3%20%D0%AF%D1%80%D0%B5%D0%BC%D1%87%D0%B5%202021_.pdf |
Uncontrolled Keywords: | громадське здоров’я, освітньо-наукова програма, компетентнісний підхід, доктор філософії |
Subjects: | Social medicine |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of social medicine, public health and health care management |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 28 Apr 2023 13:14 |
Last Modified: | 28 Apr 2023 13:14 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8344 |
Actions (login required)
View Item |