Корпусенко, І.В. and Гузенко, Б.В. and Нор, Н.М. (2023) Досвід впровадження симуляційного методу навчання на кафедрі хірургії Дніпровського державного медичного університету. Медична освіта (1). pp. 48-53. ISSN 2414-5998 (Online), 1681-2751(Print)
Text
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ....pdf Download (207kB) |
Abstract
Застосування медичної симуляції у навчанні студентів пов’язане з розвитком науково-технічного прогресу, коли сучасні комп’ютерні технології дозволили створити віртуальні тренажери. Тренінг на роботах-симуляторах пацієнта дозволяє оцінити вихідний рівень засвоєння практичних навичок та значно підвищити їх якість у процесі навчання. Мета роботи – набуття досвіду застосування симуляційного навчання в умовах навчально-тренувального центру симуляційної медицини для відпрацювання практичної навички, а саме визначення групи крові системи АВО та резус-фактора за допомогою цоліклонів анти-А, анти-В та анти-D під час викладання дисципліни «Загальна хірургія». Формування практичних навичок здійснювались у тісній співпраці з навчально-тренувальним центром симуляційної медицини Дніпровського державного медичного університету із використанням симуляційних засобів навчання у 2020–2022 рр. У дослідженні взяли участь 300 студентів третього курсу медичного факультету, з них 210 жінок, 90 чоловіків у віці 20–21 року. Студенти були розділені на дві групи. Основна група (ОГ) – 150 чоловік, які проходили відпрацювання практичної навички в умовах навчально-тренувального центру симуляційної медицини. Група порівняння (ГП) 150 чоловік проходили онлайн-курс симуляційного навчання в системі MOODLE. Досвід застосування симуляційної методики навчання студентів можливо загалом оцінити як позитивний: 60 % студентів ГП висловили бажання практичні навички опановувати в симуляційному центрі. Дистанційний формат викладання далеко не завжди сприяє досягненню поставленої мети засвоєння практичних навичок. Результативність вивчення розділу – визначення групи крові – була вищою на 7–8 % у студентів ОГ, які засвоювали практичні навички в симуляційному центрі, ніж у ГП.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Ключові слова: методи навчання; симуляція; алгоритм; групи крові; оціночні листи; практичні навички; learning methods; simulation; algorithm; blood groups; assessment sheets; practical skill |
Subjects: | General surgery |
Divisions: | Departments > Department of General surgery |
Depositing User: | Ирина Медведева |
Date Deposited: | 14 Jun 2023 07:08 |
Last Modified: | 14 Jun 2023 07:08 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8436 |
Actions (login required)
View Item |