Досвід впровадження симуляційного методу навчання на кафедрі хірургії Дніпровського державного медичного університету

Корпусенко, І.В. and Гузенко, Б.В. and Нор, Н.М. (2023) Досвід впровадження симуляційного методу навчання на кафедрі хірургії Дніпровського державного медичного університету. Медична освіта (1). pp. 48-53. ISSN 2414-5998 (Online), 1681-2751(Print)

[img] Text
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ....pdf

Download (207kB)

Abstract

Застосування медичної симуляції у навчанні студентів пов’язане з розвитком науково-технічного прогресу, коли сучасні комп’ютерні технології дозволили створити віртуальні тренажери. Тренінг на роботах-симуляторах пацієнта дозволяє оцінити вихідний рівень засвоєння практичних навичок та значно підвищити їх якість у процесі навчання. Мета роботи – набуття досвіду застосування симуляційного навчання в умовах навчально-тренувального центру симуляційної медицини для відпрацювання практичної навички, а саме визначення групи крові системи АВО та резус-фактора за допомогою цоліклонів анти-А, анти-В та анти-D під час викладання дисципліни «Загальна хірургія». Формування практичних навичок здійснювались у тісній співпраці з навчально-тренувальним центром симуляційної медицини Дніпровського державного медичного університету із використанням симуляційних засобів навчання у 2020–2022 рр. У дослідженні взяли участь 300 студентів третього курсу медичного факультету, з них 210 жінок, 90 чоловіків у віці 20–21 року. Студенти були розділені на дві групи. Основна група (ОГ) – 150 чоловік, які проходили відпрацювання практичної навички в умовах навчально-тренувального центру симуляційної медицини. Група порівняння (ГП) 150 чоловік проходили онлайн-курс симуляційного навчання в системі MOODLE. Досвід застосування симуляційної методики навчання студентів можливо загалом оцінити як позитивний: 60 % студентів ГП висловили бажання практичні навички опановувати в симуляційному центрі. Дистанційний формат викладання далеко не завжди сприяє досягненню поставленої мети засвоєння практичних навичок. Результативність вивчення розділу – визначення групи крові – була вищою на 7–8 % у студентів ОГ, які засвоювали практичні навички в симуляційному центрі, ніж у ГП.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Ключові слова: методи навчання; симуляція; алгоритм; групи крові; оціночні листи; практичні навички; learning methods; simulation; algorithm; blood groups; assessment sheets; practical skill
Subjects: General surgery
Divisions: Departments > Department of General surgery
Depositing User: Ирина Медведева
Date Deposited: 14 Jun 2023 07:08
Last Modified: 14 Jun 2023 07:08
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8436

Actions (login required)

View Item View Item