Зоріна, В.М. (2025) Фізична терапія порушення постави у дітей молодшого шкільного віку. [Master's thesis] (Unpublished)
![]() |
Text
Магістерської_роботи_Зоріна_В,М_.pdf Download (1MB) |
![]() |
Text
Рецензія Зоріна В.М..pdf Download (1MB) |
Abstract
Метою дослідження було підвищення ефективності фізичної терапії у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями постави шляхом розробки та впровадження спеціальної корекційної програми. У дослідженні взяли участь 10 дітей: основна група виконувала вправи з еластичною стрічкою, контрольна — без неї. Обґрунтовано доцільність використання індивідуального підходу та ігрових методів у фізичній терапії. Наукова новизна полягає у впровадженні комплексної програми з урахуванням вікових та функціональних особливостей дітей. Практичне значення полягає в можливості застосування програми в закладах освіти та реабілітації для покращення постави та профілактики деформацій.
Item Type: | Master's thesis |
---|---|
Additional Information: | Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 227 «Терапія та реабілітація» спеціалізація 227.01 Фізична терапія" |
Uncontrolled Keywords: | постава, порушення постави, фізична терапія, корекція, молодший шкільний вік, профілактика, діти, фізичні вправи, еластична стрічка, сколіоз, сутулість, гіперкіфоз, гіперлордоз, плоска спина, лікувальна фізкультура (ЛФК). |
Subjects: | Physical rehabilitation, Sports Medicine |
Divisions: | Departments > Department of Physical Rehabilitation, Sports Medicine and valeologii |
Depositing User: | Аліна Чеботарьова |
Date Deposited: | 24 Jun 2025 09:58 |
Last Modified: | 25 Jun 2025 09:14 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/9466 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |